کامیون از روی پل‌کمربندی بومهن سقوط کرد

یک دستگاه کامیون که از جاده بومهن به طرف دماوند در حرکت بود، از روی پل به پایین سقوط کرد و در این حادثه یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد و سرنشین دیگری به شدت مجروح شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بامداد چهارشنبه یک دستگاه کامیون در کمربندی جنوبی بومهن دچار سانحه شد و از روی پل گچ جبل به پائین سقوط کرد.

این کامیون که در جاده بومهن به سمت دماوند در حرکت بود، به علت نامشخص پس از انحراف از مسیر خود و برخورد به گاردریل‌های محافظ به زیر پل سقوط کرد.

شدت این تصادف به حدی بود که اتاق کامیون از تانکر متصل به آن جدا شد و یک نفر از سرنشینان کامیون نیز در دم جان باخت و سرنشین دیگر به شدت مجروح شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پردیس و رودهن در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: با تلاش چندساعته عوامل راهداری، پلیس و کمک نیرو‌های آتش نشانی و امدادگران تانکر جدا شده از کامیون از وسط جاده خارج و قسمت اتاق و موتور این وسیله نقلیه نیز از محل به پارکینگ منتقل شد و عملیات در ساعت ۳:۲۰ به پایان رسید.

محمدرضا زمانی افزود: با انجام اقدامات به موقع راهداری و پلیس، ترافیک این مسیر به حال عادی خود بازگشت و مشکلی در تردد وجود ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید