شانزدهمین بازارچه خیریه سمر در راه است

شانزدهمین بازارچه خیریه سمر با هدف تامین هزینه‌های دارویی فرزندان این موسسه، شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، موسسه خیریه «سرور مهراندیشان راستین» از سال 1386 با کسب مجوزهای لازم شروع به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بالای 14 سال کرد. دغدغه اصلی این موسسه صرفا درمان دارویی مبتلایان نیست؛ سمر مبتلایان به سرطان تحت حمایتش را فرزندان خود می‌داند؛ همین امر باعث شده در کنار درمان دارویی، خدمات جامع کیفی شامل گروه درمانی، تغذیه سالم، خدمات پزشکی و فعالیت‌های ورزشی-تفریحی مختلف نیز به فرزندان سمر ارایه شود.

روند حمایت‌های سمر طی این سال‌ها منجر به تامین داروی 5608 نفر از فرزندان این موسسه شد. یکی از اقدامات سمر برای تامین هزینه‌های دارویی فرزندان خود، برپایی بازارچه‌های خیریه به‌صورت فصلی است.

در دوره گذشته بازارچه خیریه که اسفندماه سال 96 با شعار «عشق را می‌توان تقسیم کرد» برگزار شده بود، حدود 5هزار نفر از 38 غرفه بازدید کردند.

امسال نیز شانزدهین بازارچه خیریه سمر در روزهای پنجم تا نهم شهریورماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خانه امید واقع در تهران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، انتهای خیابان شهید وارسته، نبش خیابان پابرجا، پلاک1 برپا و به رسم همیشه درآمد حاصل از آن صرف تامین هزینه‌های دارویی بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه می‌شود.

موسسه خیریه سمر یک سازمان مردم‌نهاد (غیر دولتی)، غیر سیاسی و غیر تجاری است که با اهداف انسان‌دوستانه و بدون در نظر گرفتن جایگاه قومی، مذهبی، نژادی و جنسیتی افراد به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بالای 14 سال می‌پردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و رزرو غرفه با شماره  09912797265 خانم رنجبر تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید