کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا_ هند

مدال طلای ناصرپور، معروف‌خانی، ساروی و میرزازاده/ عفیفی صاحب مدال نقره شد

چهار مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار نمایندگان کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در کشور هند بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر دهلی نو آغاز شد و در پایان رقابت های روز اول تیم ایران توسط پویا ناصرپور، بهرام معروف خانی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۵۵، ۶۳، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و شایان عفیفی در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شد.


نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصر پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف جائه آنگ از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۸-صفر به برتری رسید.ناصر پور در گام بعدی ودر مرحله نیمه نهایی بورونوف از قزقیزستان را ۸-صفر شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در دیدار فینال نیز با نتیجه ۸ بر صفر  ویجی از هندوستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم بهرام معروف خانی پس از استراحت در دور نخست آسیبمایف از قزاقستان  را ۱۰-صفر شکست داد. معروف خانی در مرحله نیمه نهایی ۷-۴ از سد تازایف از ترکمنستان گذشت و فینالیست شد. وی در کشتی پایانی مقابل مدال کامول کوزیف از ازبکستان با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم شایان عفیفی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف بیک توردیف از قرقیزستان رفت و حریف خود را ۴-صفر شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت.عفیفی در این مرحله  یاماساکی ازژاپن را ۱۰- صفر شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.عفیفی در دیدار فینال مقابل ساجان از هند با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدمهدی ساروی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل  تویومورا از ژاپن در حالی که ۴-صفر جلو بود حریف خود را ضربه فنی کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کومار سونیل از هند به پیروزی ۹-صفر رسید و به فینال راه یافت. ساروی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر از سد مایمایتی کایسایر از کشور چین گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با ساونکوف از قزاقستان روبرو شد و حریف خود را با حساب ۲-یک مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله لیانگ از چین را ۸-صفر شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی نیز با نتیجه ۲ بر یک آریان پانوار از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید