مسابقات کاراته قهرمانی آسیا-کاراته

اباذری دومین طلای مردان را به گردن آویخت/عباسعلی هم طلایی شد

صالح اباذری در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم بانوان مدال طلای پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا را کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در ادامه دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن در شهر امان در جریان است، صالح اباذری در وزن ۸۴ +کیلوگرم، در فینال کاگاوای ژاپنی را پیش از اتمام وقت قانونی مبارزه ۸ بر صفر بدرقه کرد و دومین مدال طلای کشورمان را کسب کرد.

در وزن  ۵۵- کیلوگرم مجید حسن نیا در فینال به مصاف صعود البشیر عربستانی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و اولین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را کسب کرد. حسن نیا در حالی که از ناحیه دست راست دچار آسیب دیدگی بود موفق به کسب مدال طلا شد.

در ادامه این رقابت‌ها نیز علی اصغر آسیابری کاراته کا وزن 75- کیلوگرم کشورمان در فینال رودروی بشار النجار از اردن قرار گرفت و ۶ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. 

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم در جدول شانس مجدد ابتدا به مصاف لاکشیتا جایاکوتی از سریلانکا رفت و با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و در دیدار رده بندی موفق شد 5 بر 2ساتیامو روماریو از اندونزی را شکست دهد و سومین مدال برنز ایران در رقابت‌های آسیایی اردن و دومین مدال برنز خود را در یکسال اخیر در رقابت‌های آسیایی بدست آورد.

شیما آل سعدی در مبارزات امروز ابتدا به مصاف حریفی از تایلند رفت و 5 بر صفر پیروز شد و در دیدار رده بندی 8 بر 3 بارنو میرزائوا از ازبکستان دارنده برنز آسیایی 2015 را شکست داد و به مدال برنز وزن 61- کیلوگرم دست یافت.

در دیدار فینال سنگین وزن بانوان، حمیده عباسعلی نماینده وزن 68 کیلوگرم تیم ملی بانوان مقابل "سون وون ژو" از چین تایپه پیش از اتمام وقت قانونی ۸ بر صفر پیروز شد و صاحب مدال طلا این وزن شد.

عباسعلی با این طلا جمع مدال‌هایش در رقابتهای قهرمانی آسیا به چهار طلا و یک نقره رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید