سرقت مسلحانه 20 کیلوگرم طلا در شوشتر و دستگیری در پایتخت

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سارقانی که در شوشتر به صورت مسلحانه 20 کیلوگرم طلا سرقت کرده بودند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان در پایتخت، خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سردار «حیدر عباس‌زاده» اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از دو طلافروش دوره گرد در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان شوشتر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: طلافروشان دوره گرد که برابر اظهارت خودشان 20 کیلوگرم طلا حمل می کردند، ابتدا به شهرستان دزفول و سپس به شهرستان شوش رفته بودند و پس از انجام معاملات طلا با کسبه این دو شهرستان در نهایت برای استراحت به شهرستان شوشتر سفر کردند که  توسط سارقان مسلح مورد سرقت قرار می گیرند و 20 کیلوگرم طلا از آنها سرقت می شود.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در همان ساعت اولیه وقوع جرم کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، شاگرد یکی از کسبه طلافروشی شهرستان شوش را دستگیر کردند که متهم در تحقیقات پلیس به همکاری با سارقان اعتراف می کند. بر اساس اعترافات متهم یکی دیگر از همدستان سارقان مسلح که در روزهای اول، سارقان را در یکی از روستاهای حومه شهرستان دزفول مخفی کرده بود، دستگیر شد.

عباس زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به سرنخهای به دست آمده و تلاش های مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه سارقان در تهران شناسایی شد و پس از کسب نیابت قضائی، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دو نفر از اعضای اصلی باند به همراه یک خانم که جهت مبادلات از هویت وی استفاده می کردند، دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت، یک قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه خودروی سواری بنز و یک دستگاه خودروی پژو پارس و همچنین حساب بانکی به نام یکی از متهمان به ارزش 200 میلیون تومان و 11 کیلوگرم طلا کشف و ضبط شد و متهمان در بازجویی های پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید