انگشت اتهام نامجو مطلق به سمت مدیران استقلال

مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال مقصر جدایی امید ابراهیمی را مدیران باشگاه دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جدایی امید ابراهیمی این روز‌ها تبدیل به دغدغه اصلی هواداران استقلال شده است. در همین ارتباط نظرات مجید نامجومطلق ستاره خط میانی استقلال در دهه ۶۰ را جویا شدیم.

نظر شما درخصوص جدایی امید ابراهیمی از استقلال چیست؟

امید ابراهیمی ستون استقلال و بازیکن بسیار مهمی برای این تیم است. در فصولی که در استقلال بازی کرد، با همه توان و بسیار باغیرت به میدان رفت و خیلی زحمت کشید. فوتبال حرفه‌ای همین است. به نظر من مقصر این جدایی امید ابراهیمی نیست.

پس مقصر چه کسی است؟

باشگاه استقلال باید چند ماه زودتر از جام جهانی قرارداد ابراهیمی را تمدید می‌کرد. امید امروز حق دارد در این سن و سال و اواخر فوتبالش به فکر آینده و خانواده خود باشد.

اشاره درستی داشتید. به هر حال پیش‌بینی می‌شد امید ابراهیمی در جام جهانی بدرخشد و با پیشنهادات خوبی مواجه شود.

دقیقاً، همه ما دوست داریم امید به عنوان ستاره خط میانی استقلال در این تیم بماند و جدا نشود، ولی باید خودمان را به جای امید ابراهیمی بگذاریم. اگر تفاوت مبلغ پیشنهادی قطری‌ها و استقلال دویست یا سیصد میلیون تومان بود، می‌شد توقع داشت ابراهیمی جدا نشود، ولی الان پای چند میلیارد تومان وسط است.

به هر حال هواداران استقلال انتظاراتی دارند.

حق با هواداران است. آن‌ها هم تیم خود را قدرتمند می‌خواهند، اما شرایط سنی امید را هم باید در نظر گرفت. شاید دیگر چنین پیشنهادی به امید ابراهیمی ارائه نشود. به شخصه دوست دارم امید بماند و به استقلال کمک کند، اما در نهایت خود بازیکن است که تصمیم می‌گیرد.

وینفرد شفر هم گفته که فرمانده خودمان را از دست دادیم.

قطعاً همین‌طور است. به نظر من ابراهیمی بازیکن بدون جانشین استقلال محسوب می‌شود. از نظر فنی فوق‌العاده است و در تیم ملی هم یک فرمانده بود. حیف می‌شود اگر در فصل آینده او را در استقلال نداشته باشیم.

فرشید باقری یا سایر هافبک‌ها نمی‌توانند جای خالی او را پر کنند؟

امیدواریم فرشید باقری بتواند جای امید را پر کند، اما کار بسیار سخت و دشواری است. به هر حال همان‌طور که گفتم فوتبال حرفه‌ای همین است و کاری نمی‌توان کرد. استقلال باید از همین حالا به دنبال جایگزین امید ابراهیمی باشد، چون زندگی ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید