رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا - چین تایپه؛

دو مدال نقره تیمی کامپوند در کاپ آسیا

در ادامه رقابت‌های تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا که در چین تایپه در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان و مردان موفق به کسب دو مدال نقره شدند و تیم ریکرو از دستیابی به مدال بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه کمانداران تیم کامپوند در بخش زنان و مردان موفق به کسب دو مدال نقره در این رقابتها شدند.

در این رقابتها تیم کامپوند مردان با ترکیب اسماعیل عبادی، امیر کاظم‌پور و نیما محبوبی در ابتدا تیم ویتنام را با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۸ شکست داد، سپس در برابر هند با نتیجه ۲۲۸ بر ۲۲۷ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

تیم کامپوند مردان در مرحله فینال کاپ آسیا با نتیجه ۲۳۶ بر ۲۳۹ رقابت را به تیم کره واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در بخش بانوان نیز تیم ایران با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و راحله فارسی در ابتدا به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۲۳۴ بر ۲۱۷ این تیم را شکست داد، سپس با نتیجه ۲۲۸ بر ۲۷۷ برابر تایوان به پیروزی رسید و راهی فینال شد. تیم کامپوند بانوان در این مرحله با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۳۰ بازی را به کمانداران کره واگذار کرد و به مدال نقره کاپ آسیا رسید.

همچنین در بخش ریکرو؛ تیم بانوان با نتیجه ۵ بر یک برابر هند شکست خورد و تیم ریکرو مردان نیز با نتیجه ۵ بر ۳ دیدار را به تیم ویتنام واگذار کرد و از دور رقابتهای کاپ آسیا کنار رفتند.

تیم میکس ریکرو نیز با ترکیب پارمیدا قاسمی و صادق اشرفی در دور نخست مرحله حذفی برابر تیم ویتنام به میدان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از رقابتهای کاپ آسیا حذف شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید