نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به جاکارتا با حضور صالحی امیری

سیزهمین نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این نشست دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی ضمن معرفی اعضای کادر به دکتر صالحی امیری گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات انجام شده ارائه داد و افزود: خوشبختانه با کمک اعضای کادر سرپرستی بخش عمده ای از امور اعزام بدون کم و کاست انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

وی از حمایتهای دکتر صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی تقدیر و تشکر کرد و گفت: تا بدین لحظه تمامی حمایتها و پشتیبانی های لازم از کادر سرپرستی صورت گرفته و اعضای کادر نیز با تمام وجود در خدمت کاروانی بوده اند که قرار است حدود ٤٠ روز دیگر در این آوردگاه بزرگ حضور یابد.

در ادامه نشست مسئولین کمیته های مختلف از جمله فنی، پزشکی، رسانه، تشریفات، مالی، فرهنگی ، معاونین کاروان و همچنین کادر سرپرستی پالمبانگ گزارش فعالیتها و برنامه های پیش رو را به سرپرست کاروان و رئیس کمیته ملی المپیک ارائه دادند.

بعد از گزارش مسئولین کمیته ها،دکتر صالحی امیری ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست کاروان و اعضای کادر سرپرستی اظهار داشت:به نظر می رسد که شرایط خوبی در ورزش کشور حاکم شده که بی شک حاصل انسجام ،یکدلی و هماهنگی مجموعه های مختلف از وزارت ورزش گرفته تا کمیته و فدراسیونها می باشد.این یعنی مهمترین فاکتور موفقیت هر مجموعه که خوشبختانه در این بخش مهیا شده است.

وی در ادامه با تاکید بر ایجاد فضای آرام و با نشاط در اردوها و دهکده بازیها برای ورزشکاران اعزامی کشورمان گفت:مطمئنا ملی پوشان اعزامی و کادر فنی تیمهای مختلف برای رسیدن به شرایط ایده ال و آرمانی قهرمانان،روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته و می گذرانند  که جبران آن برنامه ریزی و اقدامات خوب این گروه را می طلبد. باید طوری برنامه ریزی کنیم که شرایط روزهای باقی مانده اردو بخصوص محل اسکان این عزیزان در دهکده بازیها شرایطی آرام بخش و راحت باشد.

دکتر صالحی امیری در ادامه برنامه ریزی برای حفظ روحیه و شرایط روحی روانی ورزشکارانی که موفق به کسب مدال نمی شوند را بعنوان الویت فعالیتهای کادر سرپرستی تعریف کرد و افزود:باید طوری اقدام کنیم که تلاش این قهرمانان از نتایج جدا شود بدین نحو که همه متوجه شوند این قهرمانان ما برای رسیدن به این میدان ماه ها از خانواده و شرایط عادی زندگی دور بوده اند و در اردوهای شبانه روزی تمرین و ممارست کرده اند تا ضمن اهتزاز پرچم کشورمان دل ملتشان را شاد کنند حال اگر نتوانستند به مدال دست یابند تلاش ،زحمات و میهن پرستیشان ارج نهاده شود.

در این نشست دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر سجادی سرپرست کاروان،دکتر رحیمی،هادی ساعی و خانم اسلامیان معاونین کاروان، دکتر نوروزی مسئول کمیته پزشکی ،محمود عبدالهی مسئول کمیته رسانه،محسنی مسئول کمیته بدرقه،طالقانی مسئول کمیته مالی،خانم فاطمی نیا عضو کادر سرپرستی،شعبانی مسئول کمیته رسانه،دکتر علیزاده و افتخاری مسئولین کاروان اعزامی به پالم بانگ و آقای خاکی مسئول کمیته اسکان حضور داشتند.

دیدگاه تان را بنویسید