کی روش: برخی‌ها فکر می‌کنند در جام ملت‌های آسیا کار آسانی داریم

سرمربی تیم ملی ایران درباره رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات گفت: برخی از مردم فکر می کنند که این رقابت ها با توجه به عملکردمان در جام جهانی 2018 روسیه آسان خواهد بود اما این طور نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 امارات در گروه چهارم با تیم های عراق، یمن و ویتنام همگروه است. کی روش، سرمربی تیم ملی ایران گفت که برای موفقیت در بزرگ‌ترین رقابت آسیایی باید ایران خودش را به بهترین شکل ممکن آماده کند.

کی روش گفت: ما باید در جام ملت های آسیا 2019 مقابل تیم های عربستان، امارات، قطر و همچنین باید مقابل قدرت های فوتبال آسیا مثل ژاپن، کره جنوبی و استرالیا قرار بگیریم. برخی از مردم فکر می کنند که این رقابت ها با توجه به عملکردمان در جام جهانی 2018 روسیه آسان خواهد بود اما این طور نیست.

وی افزود: ما با رقبایی مواجه خواهیم شد که آنها پیشرفت خود را از 30 سال پیش آغاز کردند. ما اگر می خواهیم در این رقابت ها موفق باشیم نیاز به زیرساخت های داریم تا بتوانیم تیممان را برای جام ملت های آسیا آماده کنیم. بیایید درباره ژاپن صحبت کنیم. برای برد کشوری مانند ژاپن که از 40 سال پیش پیشرفت فوتبالی اش را آغاز کرده است شما نمی توانید تنها 15 روز مانده به مسابقات بازیکنان را دور هم جمع کنید. شما در این صورت فرصتی برای پیروزی نخواهید داشت. دوست دارم از تمام کسانی که ما را به رسیدن به این نقطه کمک کردند، تقدیر و تشکر کنم. دوست دارم از تمام کسانی که ایثار و از خودگذشتگی زیادی کردند، تشکر کنم. شما با تلاشتان ملت ایران را خوشحال و مفتخر کردید.

 

دیدگاه تان را بنویسید