بدهی 59 میلیارد تومانی مجری تبلیغات محیطی به سازمان لیگ!

مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ گفت که مجری تبلیغات محیطی هنوز بدهی خود را پرداخت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صادق درودگر درباره طلب سازمان لیگ از شرکت مجری تبلیغات محیطی مسابقات فصل هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: از طلبی که سازمان لیگ از شرکت امین سیمای کیش داشته تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است. برای همین طبق مسئولیتی که دارم به بخش حقوقی سازمان لیگ نامه نوشتم تا این موضوع از راه حقوقی پیگیری شود. بخش حقوقی مکاتبات را انجام داده و سازمان لیگ منتظر زمان دادگاه است.

وی با بیان اینکه جلسات بین سازمان لیگ و شرکت امین سیمای کیش برای پرداخت این طلب نتیجه نداده است, عنوان کرد: کل مبلغ قرارداد سازمان لیگ با این شرکت  76 میلیارد تومان بوده که تنها 17 میلیارد آن پرداخت شده, هرچند امسال کار خوبی انجام شده و قرار است که تبلیغات محیطی را خود سازمان لیگ انجام دهد. در بازرگانی سازمان داریم یک کار جدید را شروع کنیم. طبیعی است که شاید  در ابتدا ضرر مالی داشته باشیم اما با این کار دیگر پول تبلیغات در فوتبال می‌ماند و دردی برای همیشه دوا خواهد شد.

با این حساب طبق اعلام مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ مبلغ بدهی شرکت امین سیمای کیش به سازمان لیگ 59 میلیارد تومان است که بخش قابل توجه‌ای از این مبلغ متعلق به باشگاه‌های لیگ برتری خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید