استقبال گرم شفر از شجاعیان/ غیبت آقاخان و ساناک در تمرین امروز آبی‌ها

داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال که پس از مدت‌ها با لباس شخصی به تمرین این تیم رفته بود مورد استقبال سرمربی آلمانی آبی‌های پایتخت قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس؛ تمرین آبی‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۸ در زمین نوبنیاد صنایع دفاع برگزار شد.

در این تمرین میثم تیموری به دلیل مصدومیت در تمرین‌های گروهی حاضر نشد و به صورت جداگانه زیر نظر بدنساز تمرین کرد.

جیری ساناک دیگر مربی بدنساز استقلالی‌ها به دلیل بیماری مادرش هنوز از سفر برنگشته و در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر نشد.

وینفرد شفر سرمربی آبی‌های پایتخت نیز پس از مرخصی یک هفته‌ای خود به جمع استقلالی‌ها بازگشت و تمرین‌ها زیر نظر این مربی برگزار شد.

ملکی و پندار توفیقی، عضو هیات مدیره و معاون ورزشی باشگاه استقلال در تمرین آبی‌ها حاضر شدند و از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بودند.

داریوش شجاعیان، بازیکن مصدوم استقلال که اواخر فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و با سرمربی آلمانی استقلال خوش و بش کرد. شفر نیز استقبال گرمی از هافبک بازی‌ساز خود انجام داد. شجاعیان تا پایان نیم فصل نخست لیگ هجدهم نمی‌تواند برای استقلالی‌ها به میدان برود و باید از نیم فصل دوم لباس استقلال را بر تن کند.

همچنین بازیکنان استقلال تولد میثم تیموری مدافع جدید خود را تبریک گفتند و جشن کوچکی برای او گرفتند. مرتضی آقاخان مهاجم جدید آبی‌ها نیز دیگر غایب تمرین این تیم بود. 

در تمرین امروز شاگردان شفر بازیکنان حدود ۳۰ دقیقه را به بدنسازی پرداختند و سپس پاسکاری‌های کوتاه همراه با پرس بازیکنان حریف را در دستور کار قرار دادند.

دیدگاه تان را بنویسید