چگونه نفرت از ورزش را از بین ببریم

محققان معتقدند که همه می توانند از ورزش لذت ببرند اما باید بر روی نحوه اندیشیدن نسبت به ورزش کار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله عرق کردن، تنبلی یا نداشتن وقت ورزش نمی‌کنند. با این حال مطالعات مختلف نشان داده است که چقدر ورزش کردن برای سلامتی مهم است. بنابراین بهتر است که افراد راهی برای دوست داشتن ورزش پیدا کنند و نفرت از ورزش را بر طرف کنند.

زمانی که به ورزش فکر می کنید غالبا به فکر باشگاه رفتن می افتید اما بهتر است درباره ورزش نگاهی وسیع‌تر داشته باشید.

یک متخصص ورزش در این باره می‌گوید: باید ذهنیت افراد نسبت به ورزش تغییر کند. پیش از این همه تصور می‌کردند که ورزش باید در باشگاه انجام شود اما باید به ذهنیت کودکی خود درباره ورزش و حرکت برگردیم.

می‌توان تنها با توپ بازی، دویدن ، راه رفتن و بازی کردن ورزش کرد. برخی از متخصصان ورزش را هر گونه فعالیت فیزیکی که باعث حرکت بدن و افزایش ضربان قلب شود می‌دانستند. بنابراین می‌توان در پایان هفته‌ با انجام فعالیت‌های مختلف ورزش کرد.

بعضی از افراد به برخی فعالیت‌ها علاقه دارند بدون این که ورزش کردن را دوست داشته باشند. برای مثال برخی از اشخاص دوست دارند که داخل استخر بروند. بنابراین راه رفتن در آب یا انجام حرکات ایروبیک در آب برای آنها مناسب است. باغبانی، بازی کردن، شنا کردن و گردش رفتن همه می‌توانند ورزش به حساب بیایند.

بعضی از افراد علاقه دارند که به تنهایی ورزش کنند اما برخی دیگر نیاز به تشویق دیگران دارند. سعی کنید روش ورزش کردنی که به آن علاقه دارید را پیدا کنید.

بعضی ویدیوهای ورزشی نیز هستند که به شما آموزش می‌دهند چه طور در ۱۰ یا ۱۵ ‌دقیقه به صورت موثر ورزش کنید.

دیدگاه تان را بنویسید