این بازیکن دوست ندارد از پرسپولیس به تیم دیگری برود

گادوین منشا می‌گوید که دارد برای یک فصل عالی آماده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گادوین منشا همراه تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی کرواسی حاضر شده و می خواهد یکی از بهترین های تیم خود در فصل آینده باشد.

این بازیکن که در بازی دیشب هم یک گل برای تیمش به ثمر رساند در این باره می گوید: «منتظرم تا بار دیگر اعتماد کادرفنی را به دست بیاورم. من در تمرینات، با تمرکز بیشتری کار می کنم چون به خودم قول داده ام که اتفاقات بزرگ تری را رقم بزنم. ایجنت خارجی من بارها این موضوع را گفته که در صورت درخشش در لیگ ایران می توانم قراردادهای بهتری داشته باشم و می خواهم با عملکرد بهتر در فصل آینده، هم به پرسپولیس کمک کنم و هم به خانواده ام.»

این بازیکن که از هتل توریست شهر واراژدین با ما صحبت می کرد، ادامه داد: «سال قبل تمرکزم معطوف به مسائل و مشکلات دیگری بود. من از تیم دیگری به پرسپولیس آمده بودم و برای هماهنگ شدن با سایر بازیکنان نیاز به فضا و زمان داشتم ولی حالا خودم را پیدا کرده ام و می خواهم یک فصل عالی را پشت سر بگذارم. دیگر قرار نیست من نیمکت نشین شوم و آن قدر تمرین می کنم تا از نیمکت جدا شوم.»

منشا در نهایت، در خصوص اینکه گفته می شود شاید نامش از لیست تیم خارج شده و به تیم دیگری منتقل شود، گفت: «تا به حال هیچ صحبتی در این مورد با من انجام نشده و من همچنان تحت قرارداد باشگاه هستم. این مسائل، می تواند برایم حاشیه های بیشتری ایجاد کند و به همین علت پاسخی برای آن ندارم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مدیران آن اگر بازیکنی را نخواهند، حتما اعلام می کنند. اینکه من حالا در اردوی کرواسی هستم، به معنای آن است که فصل آینده باید کارم را با باشگاه پرسپولیس ادامه بدهم و در این تیم بازی کنم. خودم هم حاضر نیستم از پرسپولیس به تیم دیگری بروم.» 

 

دیدگاه تان را بنویسید