تورنمنت بین‌المللی رنکینگ جهانی تیراندازی با کمان معلولین؛

صدرنشینی زهرا نعمتی و تیم ریکرو بانوان در مرحله مقدماتی

در اولین روز از رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی باکمان در جمهوری چک، نمایندگان کشورمان در نوبت صبح در مرحله مقدماتی ریکرو و کامپوند انفرادی و تیمی و رقابت‌های انفرادی W۱ شرکت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان تیم ریکرو بانوان ایران متشکل از زهرا نعمتی، سمیه رحیمی و زهرا دلخوش با کسب 1766 امتیاز در صدر جدول مقدماتی قرار گرفت، زهرا نعمتی با امتیاز 621 نفر اول ریکرو انفرادی شد، زهرا دلخوش با 580 و سمیه رحیمی نیز با 580  به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هفتم قرار گرفتند.

در بخش کامپوند نیز راضیه شیرمحمدی با 667 امتیاز نهم شد، فرزانه عسگری با 655 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت و مجید کاکوش و محمد رضا زندی نیز هر دو با امتیاز مساوی 643 در جایگاه ششم مقدماتی قرار گرفتند.

در ادامه رقابت های نوبت عصر نمایندگان کشورمان در ریکرو و کامپوند مردان در دو بخش تیمی و انفرادی  به مصاف حریفان خواهند رفت.

تیم ایران با ترکیب هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت کرده است.

مجید کهتری به عنوان سرمربی با همراهی جبرائیل عبادی و لیلا سخائی فر، مربیان تیم ملی و مهرداد غلامی، کمک مربی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد و مسعود حمیدی نیز سرپرست کاروان اعزامی است.

مسابقات تورنمنت بین المللی جمهوری چک از 12 تا16 تیربرپاست و نمایندگان کشورمان 18 تیر ماه به میهن بازمی گردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید