اولتیماتوم شفر جواب داد!

استقلالی ها پول تهیه کرده اند و تا قبل از پایان امروز پاسپورت های مربیان استقلال را تحویل می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، استقلال نتوانسته پول تامین کند و این پول قرار است امروز صرف پرداخت مالیات های عقب افتاده شفر ، ساناک ، کولی ، جباروف ، تیام و ساشا شود. همچنین باید پاسپورت های سه مربی تیم که در تهران هستند ، آزاد و به آنها تحویل شود .

اگر این اتفاقات بیفتد و بخش اول قراردادهای این مربیان پرداخت شود ، تیام و سرور هم به تهران بر می گردند و استقلال آماده حضور در اردوی آلمان می شود.

شفر تهدید کرده بود اگر تا آخر وقت امروز این اتفاق نیفتد ، قراردادش با استقلال را یک طرفه فسخ و به فیفا شکایت می کند و سفارت آلمان هم در تهران به صورت جدی پیگیر ضبط پاسپورت او برای بدهی استقلالی ها به دولت ایران می شود.

تهدیدی که سرانجام سبب شد سید رضا افتخاری با حضور در وزارت ورزش و همچنین جلسات جدید با اسپانسر تیم بتواند بعد از حدود دو هفته عجیب از تعلیق تمام فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال ، این تیم اقلا بدهی های قبلی اش را بپردازد. 

استقلال بعد از شروع زودهنگام فصل نقل و انتقالات و بمب هایی که مدام پندار توفیقی پز ترکیدن شان را می داد ، یکباره با توجه به محرومیت پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات ، با یک تغییر در هیات مدیره استقلال ، این تیم هم تقریبا همه فعالیت های نقل و انتقالاتی اش تعطیل شد و در کمای مالی فرو رفت. حالا اما با رسیدن به موعد تهدید شفر ، این طور اعلام شده که فعالیت های استقلالی ها قرار است از سر گرفته شود.

دیدگاه تان را بنویسید