رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز معلولان – اندونزی؛

دو مدال برنز تیم ملی تنیس روی‌میز معلولان در اندونزی

در نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز معلولان که در اندونزی جاکارتا در حال برگزاری است، نمایندگان ایران به دو مدال برنز انفرادی دست پیدا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در نخستین  روز از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز معلولان که در اندونزی جاکارتا در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در بخش انفرادی به دو مدال برنز دست یافتند.

در این رقابت‌ها و در بخش انفرادی مهران وصلتی در کلاس یک با شکست حریفان خود توانست به فینال مسابقات انفرادی راه پیدا کند. او برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از سنگاپور خواهد رفت.

در کلاس دو، مجید عربی پس از راهیابی به جمع ۴ بازیکن برتر با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در کلاس چهار، مهدی معصومی پس از حضور در جمع ۴ بازیکن برتر در صورت پیروزی برابر حریفی از تایلند به فینال رقابت‌های انفرادی راه پیدا خواهد کرد.

در کلاس ۹، ناصر دهقان‌پور و حسین زمانی‌پور در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت زمانی‌پور توانست به فینال این کلاس راه پیدا کند.

در کلاس سه، مجتبی بختیاری با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای انفرادی حذف شد.

در کلاس شش، محمد قنبری با شکست حریفان خود به مدال برنز رسید.

مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز معلولان عصر امروز در بخش انفرادی و تیمی پیگیری می‌شود.

تیم ایران با ترکیب مهدی معصومی، حسین زمانی پور، سید امیرحسین حسینی پور، علی یزدی راوندی، ناصر دهقان پور، مجید عربی، مهران وصلتی، محمد قنبری، علی اردوان و مجتبی بختیاری در این مسابقات شرکت کرده است ومهدی آرمند نیا سرمربیگری تیم را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید