تاج خبر داد:

کی روش در تیم ملی ماندنی شد/ ایران به دنبال بازی تدارکاتی با ژاپن و کره جنوبی

کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا در تیم ملی فوتبال ایران ماندنی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مهدی تاج درباره جلسه روز گذشته اش با کارلوس کی روش برای تمدید قراردادش با تیم ملی، اظهار کرد: این جلسه موفقیت آمیز بود و توافق کردیم او تا پایان جام ملت‌های آسیا سرمربی ایران باشد. کارلوس کی روش اذعان کرد برای موفقیت در ایران می‌ماند و برای رسیدن به این موفقیت، باید مؤلفه‌ها و ابزار مورد نیاز فراهم شود. به اعتقاد من هم این امر درست است و با جشن و شادی نمی‌توان قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا شد.

او ادامه داد: ما نباید از رقیبانمان عقب بیافتیم. چین، کره جنوبی، استرالیا و ژاپن تا بن دندان مسلح هستند و بودجه شان هم از ما بیشتر است.

** یک مربی باشگاهی حق ندارد مصوبه تیم ملی را زیرپا بگذارد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تصویب برنامه‌های تیم ملی از سوی هیئت رئیسه سازمان لیگ نیز اظهار کرد: هیئت رئیسه سازمان لیگ مصوبه‌ای در مورد مشارکت باشگاه‌ها در برنامه‌های تیم ملی به باشگاه‌ها ابلاغ و آن‌ها این مصوبه را تائید کرده اند. یک مربی یا یک باشگاه حق ندارد مصوبه تائید شده را زیر پا بگذارد. سازمان لیگ مسئول تمامی این موارد است. باید برای حضور پر قدرت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، این موارد لحاظ و هماهنگی‌های لازم انجام شود تا برنامه جامعی که در این باره تهیه و به باشگاه‌ها ابلاغ شده نیز اجرا شود. با وزیر ورزش و جوانان هم  صحبت کردم و گفتم این خرد جمعی باید اجرا شود.

** اگر دولت می خواهد باز هم شادی را در بین مردم ببیند باید هزینه کند!

تاج همچنین درمورد دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی پیش از جام ملت‌های ۲۰۱۹ نیز گفت: قرار است با ژاپن و کره جنوبی بازی دوستانه برگزار کنیم و این بازی‌ها برای آماده سازی تیم ملی نیاز است، اما برای رفت و آمد به این کشور‌ها دست کم ۲ روز زمان نیاز داریم. باید دولت با نگاه ملی، وضعیت ما را در نظر بگیرد چرا که همه جای دنیا از فوتبال ملی حمایت‌های دولتی می‌شود. ما منابع لازم را برای اجرای همه برنامه‌ها نداریم و اگر دولت می‌خواهد باز هم شادی را بین مردم ببیند، باید هزینه کند.

** بازی تدارکاتی با برزیل اکنون به کار ما نمی آید

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت برگزاری بازی دوستانه با برزیل هم تصریح کرد: برای این بازی مذاکرات مقدماتی انجام شده است، اما دیدار تدارکاتی با برزیل اکنون به کار ما نمی‌آید و باید بیشتر روی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا متمرکز شویم.

به گزارش جی پلاس؛ جام ملت های فوتبال آسیا در سال 2019 از 15 دیماه آغاز و تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید