سوپرجام برگزار نشود بهتر است

شجاعیان: کی‌روش بعد از 8 سال تحول خوبی در تیم ملی ایجاد کرده

بازیکن تیم فوتبال استقلال معتقد است که اگر دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار نشود بهتر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، داریوش شجاعیان در خصوص روند درمان و بهبودی مصدومیتش گفت: اکنون فیزیوتراپی و درمان خودم را ادامه می‌دهم تا هرچه سریعتر به استقلال برگردم. هنوز زمان دقیق بازگشتم به تمرینات را نمی‌دانم اما حدودا فکر می‌کنم تا نیم فصل درگیر این مصدومیت باشم.

وی در مورد اینکه در زمان بدی از فصل دچار مصدومیت شده است، گفت: بله پیش از جام جهانی و در برهه‌ای که استقلال به من نیاز داشت نتوانستم به تیمم کمک کنم. باز هم خداراشکر بچه‌ها دست به دست هم دادند و توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود و دل هوادارانمان را در لیگ برتر شاد کنیم.

هافبک استقلال در خصوص برگزاری دیدار سوپر جام در تاریخ 29 تیر و اینکه وینفرد شفر با برگزاری این دیدار مخالف است گفت:بازی سوپرجام در زمانی قرار گرفته که تیم‌ها در حال بدنسازی هستند و احتمال مصدومیت بازیکنان در این زمان دوچندان است. فکر می‌کنم این مسابقه انجام نشود بهتر است یا اینکه کمی زمان آن را جلوتر ببرند. این تاریخ خوب نیست اما بازهم تصمیم با سازمان لیگ و باشگاه‌ها است. شفر قطعا چیزی می‌داند که با آن مخالفت می‌کند در هر صورت صلاحدید این کار برعهده مربی و باشگاه است.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصدومیتش آیا تا نیم فصل از لیست تیم فوتبال استقلال کنار گذاشته خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: هنوز اطلاعی از این موضوع ندارم. فعلا چیزی به من نگفتند اما امیدوارم زودتر از نیم فصل به میادین برگردم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و اینکه وضعیت پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش به تیم گسترش فولاد تبریز به کجا رسیده است، یادآور شد: دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و از وضعیت پرداخت مبلغ رضایت نامه‌ام نیز خبری ندارم. پس از اینکه رضایت نامه‌ام را از تیم گسترش فولاد دریافت کردم دیگر هیچ اطلاعی از آنها ندارم فکر می‌کنم تمام مبلغ رضایتنامه من از سوی باشگاه استقلال پرداخت شده و فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

بازیکن استقلال در مورد اینکه شاید او می‌توانسته در جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی را همراهی کند، گفت: تمام تلاشم را انجام دادم تا به تیم ملی دعوت شوم. پیش از مصدومیتم هم به تمرینات ریکاوری تیم ملی می‌رفتم و خیلی امیدوار بودم بتوانم تیم ملی را در جام جهانی کمک کنم اما خواست خدا بود که اینطور شود.

شجاعیان در رابطه با اینکه آیا با میلاد فخرالدینی که باعث مصدومیت او شد تماس گرفته است یا خیر گفت: بله، فخرالدینی به من زنگ زد اما ما در بازی هیچ برخوردی با هم نداشتیم و مصدومیت من روی یک حادثه بوجود آمد. این هم خواست خدا بود. فخرالدینی پس از مصدومیت من از سوی هواداران تحت فشار قرار گرفت اما او به هیچ وجه برخوردی با من نداشت.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: همه از عملکرد تیم ملی راضی بودند. می‌توانستیم به مرحله بعد هم صعود کنیم. شاید به خاطر یک حادثه این اتفاق نیفتاد. همه مردم از عملکرد تیم ملی خوشحال بودند و دیدید چه استقبالی از آنها در فرودگاه کردند. خداراشکر کی‌روش بعد از 8 -9 سال تحول خوبی در تیم ملی ایجاد کرده و باعث شده انتظارات بالا برود همانطور که گفتم همه از عملکرد تیم ملی راضی بودند و فکر می‌کنم یکی از بهترین تیم ملی‌های تاریخ را داشتیم.

هافبک استقلال در واکنش به این پرسش که آیا به نظرش قرارداد کادر فنی تیم ملی تمدید شود یا خیر، عنوان کرد: در چند سال گذشته همه از عملکرد کی‌روش راضی بودند. ما در صدر رده بندی قاره آسیا قرار داشتیم و به راحتی هم به جام جهانی صعود کردیم. فکر می‌کنم اکنون هم همه راضی هستند کی‌روش در تیم ملی بماند چون بار فنی خوبی دارد و می‌تواند به تیم ما کمک کند. ان‌شاءالله فدراسیون فوتبال این مربی را نگه دارد تا در جام ملت‌های آسیا بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

شجاعیان در واکنش به این پرسش که عملکرد بازیکنان استقلال (امید ابراهیمی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی) را در جام جهانی چطور دیده است، گفت: باید از رنگ‌ها جدا شویم. همه خوب بودند چه پرسپولیسی چه استقلالی؛‌ همه بازیکنان تیم ملی خوب کار کردند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود امید ابراهیمی قصد دارد از استقلال جدا شود گفت: من از این موضوع خبر ندارم و من هم در رسانه‌ها این موضوع را شنیده‌ام. من نمی‌توانم دخالتی کنم. بازیکن هرجایی که ببیند پیشرفت می‌کند باید آن تصمیم را بگیرد. خود ما هم دوست داریم بهترین بازیکنانمان در تیم بمانند اما فوتبال حرفه‌ای است و باید بازیکن خودش تصمیم بگیرد به نظرم هواداران هم باید به بازیکنان این اجازه را بدهند.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات فصل گذشته‌اش از سوی باشگاه به موقع پرداخت شده یا خیر، گفت: خیر، مطالبات سال گذشته پرداخت نشده اما امسال را نمی‌دانم چون هنوز در تمرینات شرکت نکرده‌ام.

شجاعیان در رابطه با این موضوع که با پرداخت نشدن مطالبات تمرکز بازیکنان بهم می‌خورد گفت: بله مطمئنا این اتفاق رقم می‌خورد. وقتی فوتبالیست تمام وقتش را در فوتبال می‌گذراند، انتظار دارد مطالباتش هم پرداخت شود. فکر می‌کنم در کشورهای خارجی فوتبالیست‌ها تمام تمرکزشان را روی فوتبال می‌گذارند اما در ایران 80 درصد تمرکز روی حاشیه می‌رود به خاطر همین است که می‌بینید بازیکنان در برخی از مسابقات تمرکز کافی را ندارند.

وی ادامه داد: با تدابیری که باشگاه درنظر گرفته می‌خواهیم که هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم. می‌دانید که سال گذشته زمانی که شفر به استقلال آمد تیم توانست روند رو به رشدی داشته باشد اما شاید امسال اوضاع کمی متفاوت باشد. ممکن است یکسری از بازیکنان نباشد و یکسری هم مصدوم باشند که البته شفر برای این موضوع هم تمهیداتی درنظر گرفته که بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. امیدواریم امسال هم هواداران به کمک تیم بیایند و از ما حمایت کنند.

هافبک استقلال درباره سوالی مبنی بر اینکه با این مصدومیت چند دربی را از دست داده است، گفت: دربی بازی بزرگی است که همه بازیکنان دوست دارند در آن به میدان بروند. درست است که ممکن است در دربی‌های پیش رو من نباشم اما سایر بازیکنان هستند و می‌توانند برای تیم مفید ظاهر شوند. نه فقط در دربی بلکه امیدوارم در بقیه بازی‌ها هم خوب کار کنیم و نتیجه بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید