گفت و گوی اختصاصی با جی پلاس؛

سعید عزت اللهی: اگر کی روش را نگه نداریم، به فوتبال مان لطمه زده ایم/ فعلا به تیمی فکر نمی کنم و قصد استراحت دارم

هافبک دفاعی جوان تیم ملی ایران می گوید کارلوس کی روش فوتبال ایران را به اوج فوتبال آسیا رسانده و اگر فدراسیون فوتبال او را حفظ نکند، به این فوتبال لطمه می خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کاروان تیم ملی فوتبال ایران با کسب 4 امتیاز در جام جهانی و ناکامی در صعود به دور یک هشتم نهایی این مسابقات، بامداد چهارشنبه با استقبال شدید هواداران ایرانی وارد فرودگاه امام خمینی (س) تهران شد و بعد از مراسم مختصری بازیکنان اردوی تیم ملی را ترک کردند.

                                    مقابل بهترین های اروپا از اعتبار فوتبال مان دفاع کردیم

سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با تمجید از عملکرد تیم ملی در جام جهانی می گوید: با وجود مشکلات فراوان مانند لغو بازی های تدارکاتی و نبود ملی پوشان در اردوی های تیم ملی، تحت تدابیر کادرفنی آماده جام جهانی شدیم و توانستیم مقابل بهترین تیم های دنیا و اروپا از اعتبار فوتبال ایرا ن دفاع کنیم.

او با اشاره به بازی با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال گفت: همه دیدند که تیم ملی بدون ترس مقابل این تیم ها بازی کرد و شایسته بهترین نتایج بود. همه عملکرد ایران را تحسین کردند و گفتند که تیم ملی ما می توانست به دور بعد مسابقات برود.

کی روش را برای افتخارآفرینی در آسیا حفظ کنیم

هافبک دفاعی تیم ملی درباره ارائه تمدید قرارداد شش ماهه به کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال نیز گفت: به نظرم فدراسیون بهترین کار ممکن را انجام داده است. کی روش در سال های گذشته بیشترین خدمات را به فوتبال ایران داده و اگر او را در ایران حفظ نکنیم به فوتبال مان لطمه می خورد. ما در فاصله کم تا جام ملت های آسیا باید بهترین آمادگی را داشته باشیم تا بتوانیم بعد از سال ها در این مسابقات افتخارآفرینی کنیم.

او ادامه داد: کی روش می تواند با استفاده از سخت افزارهای کافی تیم ملی را برای قهرمانی در این مسابقات آماده کند. ما چیزی برای قهرمانی کم نداریم و فقط مسئولان باید ضمن حفظ کی روش، شرایط لازم را برای قهرمانی تیم ملی فراهم کنند.

تصمیمی درباره آینده و تیم باشگاهی ام نگرفتم

عزت اللهی درباره آینده و انتخاب تیم جدید برای بازی کردن گفت: به این موضوع فکر نکردم. در طول جام جهانی تمرکزم روی تیم ملی بود و الان که به ایران رسیدیم می خواهم استراحت کنم و از این چند روز لذت ببرم. فعلا وقت برای انتخاب تیم وجود دارد و نمی خواهم ذهنم را درگیر این موضوعات کنم.

بازیکن تیم ملی در واکنش به اینکه قصد ماندن در روسیه را دارد، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. تصمیمی درباره آینده نگرفتم و همه چیز به آینده بستگی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید