جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/

رامین رضاییان: پشت مهدی طارمی را خالی نکنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ ما عملکرد خوبی مقابل پرتغال قهرمان اروپا داشتیم حق ایران صعود به مرحله بعد بود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تساوی مقابل پرتغال اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نمی‌توانم راجع‌به عملکرد بازیکنان و شخص خودم صحبت کنم اگر بخواهم تعریف کنم می‌شوم یک فرد خودشیفته اما بازیکنی هستم که انتقاد را می‌پذیرم. دیدید که چه عملکرد خوبی مقابل پرتغال داشتیم تیمی که قهرمان اروپا است.

وی در ادامه گفت:‌حق ایران صعود به مرحله بعد بود می‌دانم همه مردم ایران ناراحت هستند که چرا ایران به مرحله بعد صعود نکرد واقعاً حق ما صعود بود اما این هیچ چیز از ارزش‌های ملی‌پوشان کم نمی‌کند ما عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم این افتخار را کسب کنیم. امیدوارم با قهرمانی در آسیا بتوانیم دل مردم را شاد بکنیم.

رضاییان در پایان گفت: راجع‌به مهدی طارمی باید بگویم ممکن است برای هر بازیکن بزرگی این اتفاق بیفتد و دقیقه ۹۴ به خاطر خستگی و فشار بازی موقعیت را به راحتی از دست بدهد. اما همانطور که از سردار آزمون حمایت کردیم از مهدی طارمی هم حمایت کنیم پشتش را خالی نکنیم او بازیکن با احساسی است و برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده است. مطمئنا روزهای خوبی در انتظار فوتبال ایران است و امیدوارم با قهرمانی در آسیا حذف از جام جهانی جبران شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید