الزامی شدن ثبت قیمت کالاهای بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه 124

سازمان حمایت در اطلاعیه ای اعلام کرد:ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره مند از نرخ ارز رسمی در سامانه 124 الزامی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: برای نظارت دقیق، هدفمند و موثر و برخورد سریع با متخلفان، لازم است همه تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از ارز رسمی ( دلار 4200 تومان ) بهره مند شده و می شوند، نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات براساس ضوابط قیمت گذاری مصوب اقدام کنند.

در این اطلاعیه از همه تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات خواسته شده است تا فهرست قیمت ها را برای ثبت در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات (( به نشانی www.124.ir )) به ادارات کل تخصصی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارایه کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: قیمت های اعلامی باید منطبق با ضوابط باشد. ضمن اینکه مسئولیت هرگونه مغایرت بر عهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط بوده و استنکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان شماره تلفن های (( 54 و26200053 )) برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارایه اطلاعات و ثبت قیمت اعلام و از مردم خواسته شده تخلفات را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید