دوره اول متوسطه دبیرستان جنجالی پسرانه غرب تهران تعطیل شد

در پی تشکیل جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران مجوز فعالیت واحد آموزشی دوره اول متوسطه غیردولتی غرب تهران لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، موضوع مدرسه دوره اول متوسطه غیردولتی معین منطقه ۲ تهران در جلسه شماره ۸۷۰ شورای نظارت بر مدارس و مراکزغیردولتی شهر تهران در  ۹۷/۳/۲۲ مطرح و بر اساس مصوبه آن شورا، مجوز تاسیس موسسه لغو و مدرسه فوق الذکر تعطیل اعلام شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: بر این اساس تدابیری اتخاذ شده تا دانش آموزان این مدرسه با هماهنگی‌های صورت گرفته در سایر مدارسی که تمایل و شرایط ثبت نام دارند ساماندهی شوند و خللی در امر تحصیل آنان ایجاد نخواهد شد.  

همچنین به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در پی استعفای ناصرکوهستانی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران، هوشنگ میرشفیعی به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.

در این مراسم مهندس باقری، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تلاشها و خدمات کوهستانی در دوران تصدی مسئولیت در این منطقه قدردانی کرد.

باقری تصریح کرد: امیدواریم آقای میرشفیعی با توجه به توانمندی ها و تجربیات ارزشمند و طولانی خود در حوزه تعلیم و تربیت، بتواند منشاء خدمات ارزنده در منطقه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم تاکید کرد: آبادانی و توسعه پایدار و پیشرفت هر جامعه و کشوری مرهون نیروی انسانی توانمند است و برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند ابتدا باید در خانواده و سپس در مدرسه به ویژه دوره پیش دبستانی و ابتدایی سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: به همین دلیل توجه و اهمیت به مدرسه و معلم برای کشور ما یک ضرورت بنیادی است و اگر معلم و مدرسه تقویت شوند بی تردید، شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی خواهیم بود. 

دیدگاه تان را بنویسید