آذری: ذوب‌آهن قوی‌ترین تیم ایران است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در فصل آینده به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس, سعید آذری در جلسه معرفی سرمربی جدید تیم به بازیکنان تیم در شروع تمرینات بدن‌سازی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تغییرات اساسی که در ساختار تیم فوتبال انجام دادیم، به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی گفت: امسال کسی به مجموعه ما اضافه شده، که با علم روز فوتبال دنیا آشناست و شخصیت و کرامت بین المللی دارد. نمازی زاده رزومه بزرگی دارد و با آدم‌های بزرگی هم کار کرده است.

آذری به امکانات سخت افزاری باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و افزود: ما قوی‌ترین تیم ایران هستیم. امکانات خوبی در اختیار داریم و افتخارات کسب شده بسیار خوبی داریم. چهارمین سال متوالی است که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داریم و آینده خوبی را در پیش روی خود خواهیم داشت.

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: روند حرکتی خوبی را طی کرده‌ایم و به رشد خود ادامه می‌دهیم، زیرا به صورت برنامه محور عمل می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخاب امید نمازی زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: همه مربیانی که در زمان حضور من به ذوب‌آهن آماده‌اند، مربیان قابل احترامی هستند، اما فکر می‌کنم امید نمازی‌زاده بهترین انتخاب برای ذوب‌آهن بود.

آذری در ادامه خطاب به بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امسال سال اثبات توانمندی‌های شماست و ما باید خیلی چیزها را ثابت کنیم و به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم دست یابیم.

مراسم رسمی معارفه تیم فوتبال ذوب‌آهن فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید