شرایط جدید فروش محصولات ایران خودرو

در حالیکه تفاوت قیمت کارخانه و بازار خودروها در حد زیادی افزایش یافته ایران خودرو شرایط جدیدی را برای فروش محصولات با هدف حذف واسطه‌ها اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از برنامه فروش ویژه محصولات این شرکت به مناسبت عید فطر از روز چهارشنبه ۲۳ خرداد خبر داد.       

مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی و جلوگیری از فعالیت واسطه ها در بازار خودرو، در این بخشنامه هر کد ملی صرفا مجاز به خرید یک دستگاه خودرو است. همچنین در ثبت نام فروش اقساطی ویژه عید سعید فطر، مشتریانی که هر یک از محصولات ایران خودرو را در شش ماه گذشته خریداری کرده اند، امکان نام نویسی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: در روش های پیش فروش عید سعید فطر نیز امکان صلح نامه حذف شده تا صرفا مشتری نهایی نسبت به خرید اقدام و فعالیت واسطه ها کاهش یابد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این که اعمال کنترل ممکن است سبب کندی فرآیند نام نویسی شود، اظهار کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از فعالیت واسطه ها و ایجاد امکان ثبت نام برای مصرف کنندگان نهایی صورت می گیرد که در نهایت به نفع مشتریان خواهد بود.

وی با تاکید بر یکسان بودن قیمت محصولات در تمامی نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور گفت:‌ هیچ یک از نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور مجاز به فروش خودرو با قیمت بالاتر از کارخانه نبوده و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش از سوی مشتریان طبق قوانین برخورد خواهد شد.

خان‌کرمی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا روز بیستم خرداد ماه، تعداد ۱۱۴ هزار دستگاه انواع خودرو تولید که از این تعداد ۱۱۲ هزار دستگاه روانه بازار شده است.

وی افزود: در راستای پاسخگویی به نیاز بازار در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۶ رشد ۲۷ درصدی در فروش را داشته‌ایم تا بتوانیم هر چه بیشتر پاسخگوی تقاضای مشتریان باشیم.

او به متقاضیان خرید خودرو توصیه کرد  نیاز خود به خودرو را با خرید مستقیم از شرکت ایران خودرو تامین کرده و به هیچ وجه نسبت به خرید از سودجویان و واسطه ها در بازارهای آزاد اقدام نکنند.

طبق اعلام ایران خودرو، طرح فروش ویژه عید سعید فطر از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۳ خرداد آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات به نشانی esale.ikco.ir (در روش پیش فروش) و یا نمایندگی های مجاز (در تمامی روش های فروش) نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید