کفاشیان: تیم ملی حذف هم شود، حذفی سفید خواهد بود

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، تیم ملی فوتبال کشورمان شرایطی بهتری از جام جهانی ۲۰۱۴ دارد و نتایج خوبی در جام جهانی روسیه کسب خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کفاشیان با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در روسیه ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما برای کنگره فیفا و AFC در اینجا حضور داریم. امیدوارم که تیم ملی هم در جام جهانی بازی‌های خوبی انجام دهد. بازیکنان هم خداراشکر روحیه خوبی دارند و در کارشان خیلی مصمم و قوی هستند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشورمان درباره استقبال کی‌روش از او عنوان کرد: ما با آقای کی‌روش دوست هستیم و شش هفت سال با هم کار کردیم، بالاخره انتقاد‌ها وجود دارد، ولی ما همه با هم دوست هستیم. مگر شما که از ما انتقاد می‌کنید با هم دوست نیستیم؟! انتقاد‌ها وجود دارند، اما همه با هم دوست هستیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که شرایط تیم ملی را چطور  دیده است، گفت: من این دفعه تیم را خیلی بهتر از قبل می‌دانم، یک تیم منسجم و متحد. یکی از هنرهای کی‌روش این است که بازیکنان را چنان متحد می‌کند که در زمین مسابقه انرژی می‌گیرند و روحیه خوبی پیدا کرده و کارهای بزرگی می‌کنند. تیم‌مان از تیم دوره قبل بهتر است و اینکه می‌گویند گروه‌مان روی کاغذ سخت است، اما به نظر من ان‌شاءالله که سخت نخواهد بود.

وی در واکنش به انتقادهای کی‌روش از خبرنگاران و اینکه سرمربی تیم ملی رسانه‌ها را به حمایت از باشگاه‌ها متهم کرد، گفت: ما از روزی که آقای کی‌روش را آوردیم همیشه یک انتظارات به حقی داشته که ما نتوانستیم اجرا کنیم، اما این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم درست نمی‌گوید. او نظراتش را می‌گوید و مهم این است که فکر و ذکرش برای تیم ملی است. اگر به من هم انتقاد می‌کند که برنامه‌های AFC درست نیست، راست می‌گوید. متأسفانه برنامه‌هایی می‌چینند که با برنامه‌های تیم ملی مغایرت دارد. اگر امکاناتی که کی‌روش می‌خواهد برای او فراهم شود تیم ملی خیلی بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به این موضوع که سرمربی تیم ملی فوتبال گفته است که یک عده باید به گوش‌پزشک مراجعه کنند تا مشکلات فوتبال حل شود، عنوان کرد: سلیقه‌ها متفاوت است، شما ببینید رسانه‌ها و مردم هر کدام یک بازیکن را برای تیم ملی انتخاب می‌کنند، اما کسی که از نظر فنی حرف آخر را می‌زند آقای کی‌روش است و باید به آن احترام بگذاریم.

وی درباره شرایط جسمانی تاج هم گفت: آقای تاج هم شرایط خوبی دارد و قرار است با پزشکش مشورت کند و اگر شرایط مناسب بود برای حضور در کنگره فیفا به روسیه بیاید.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که کدام‌یک از تیم‌های آسیایی شرایط بهتری در مسابقات جام جهانی دارد، گفت: در بین تیم‌های آسیایی ایران شرایط بهتری دارد و بقیه تیم‌ها بعد از ایران شانس دارند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگار اسکای اسپورت، مبنی بر اینکه تأثیر تیم‌های آسیایی در مسابقات به چه صورت است، گفت: در این دوره از مسابقات ما پنج تیم آسیایی در جام جهانی داریم و این موضوع می‌تواند خیلی به فوتبال آسیا کمک کند.  

وی در پاسخ به این پرسش که شرایط تیم ملی فوتبال ایران چطور است، گفت: ما در شش سال اخیر بهترین تیم آسیا بودیم، خیلی شرایط خوبی داریم و در این جام جهانی هم می‌توانیم عملکردی بهتر داشته باشیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا گروه ایران سخت است، عنوان کرد: نه گروه ما به نظر سخت است، اما در زمین مسابقه می‌توانیم کارهای خیلی زیادی انجام دهیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال یک خبرنگار روسی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد ایران یک حذف سیاه از مسابقات داشته باشد، گفت: نه، این‌طور نیست. اگر هم حذف شویم، یک حذف سفید خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید