به دلیل عدم اقدام برای دریافت ویزا

دو ملی پوش والیبال از سفر به آمریکا بازماندند

میرحسین توخته و صابر کاظمی به دلیل عدم اقدام برای اخذ ویزا از سوی مسئولان فدراسیون والیبال در موعد مقرر، از سفر به آمریکا بازماندند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ از جمعه آینده در گروه‌های چهار گانه پیگیری می‌شود که بر اساس برنامه باید تیم ملی والیبال ایران در این هفته به مصاف تیم‌های آمریکا (میزبان هفته چهارم)، صربستان و لهستان برود.

بر همین اساس پس از پایان دیدار امروز (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران با روسیه ملی‌پوشان شهر اوفا را به مقصد آمریکا ترک خواهند کرد اما خبرها حاکی از آن است که امیرحسین توخته و صابر کاظمی که در بازی برابر برزیل ستاره‌های تیم ملی ایران به حساب می‌آمدند، به دلیل عدم اخذ ویزا از سوی مسئولان فدراسیون والیبال در موعد مقرر، از سفر به آمریکا بازماندند و به جای این دو بازیکن پوریا یلی و علی‌اصغر مجرد تیم ملی را در هفته چهارم همراهی خواهند کرد.

این در حالی است که فدراسیون والیبال پیش از این مدعی شده بود که امیرحسین توخته در هفته نخست نیز به دلیل عدم صدور ویزا اجازه سفر به فرانسه را نداشته است و به این ترتیب ستاره نوظهور والیبال ایران از همراهی تیم ملی در این هفته نیز محروم شد.

این در حالی است که بنا بر اعلام یک منبع آگاه در فدراسیون والیبال تعدادی از پرسنل فدراسیون از جمله مسئول تشریفات ویزای سفر به کشور آمریکا را دریافت کرده‌اند و به این کشور سفر خواهند کرد اما اقدامی برای ویزای دو ملی پوش جوان ایران نشده بود و نام این دو نفر در فهرست مسافران آمریکا قرار نداشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید