در گفت و گو با جی پلاس؛

رئیس فدراسیون بسکتبال: قهرمانی بازی های آسیایی را می خواهیم/ گذشته تیم ملی را جبران می کنیم

رئیس فدراسیون بسکتبال می گوید با توجه به ناکامی های تیم ملی در ادوار گذشته بازی های آسیایی، در جاکارتا به دنبال قهرمانی خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در پیش بینی اش عملکرد بسکتبال ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا با توجه به ناکامی ادوار گذشته اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی برای این سه چهار ماه داشته ایم تا تیم ملی را با آمادگی خوبی راهی مسابقات کنیم و تدارک خوبی برایشان ببینیم. اردوهای خوبی را داریم و بازی های دوستانه ای را با تیم های مختلف برنامه ریزی کرده ایم. 

طباطبایی اضافه کرد: تیم ملی بسکتبال در اولین بازی دوستانه با چین بازی کرد و در ادامه هم با تیم ملی صربستان بازی خواهیم کرد. سپس در جام اطلس چین شرکت می کنیم و در نهایت تیم به تهران برمی گردد تا آماده حضور در جاکارتا شود. پیش بینی ما، فینالیست شدن تیم ملی ایران است. بسکتبال ایران در مسابقات 2006 به مقام سومی رسید. در سال 2010 نیز سوم شد و در بازی های 2014 به مدال نقره دست یافت. بنابراین هدفمان این است مدال طلا را در این دوره از مسابقات به ارمغان بیاوریم.

رئیس فدراسیون بسکتبال که در برنامه دیدار صمیمانه ورزشکاران با حجت الاسلام سیدحسن خمینی هم شرکت کرده بود، درباره این برنامه نیز به جی پلاس گفت: وظیفه جامعه ورزش، ورزشکاران و پیشکسوتان است که با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کنند و بتوانیم پرچمدار و رهرو راهی باشیم که در سال های پیش با خون شهیدان زیادی رقم خورد. 

او افزود: ما باید بتوانیم جامعه ورزش را با این آرمان ها آشنا کنیم. به هر حال ورزشکاران ما انقلاب را ندیده اند و شاید آشنایی کافی از آرمان ها و شهیدانی که در این راه رفتند، نداشته باشند. امیدوارم بتوانیم فرزندان خوبی برای انقلاب باشیم و در مسیر خط امام حرکت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید