مدال برنز خاکسار و میرزایی در لیگ جهانی کاراته استانبول

طراوت خاکسار و امیررضا میرزایی با برتری مقابل رقبای خود در دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان استانبول به مدال برنز دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از صبح روز (جمعه 18 خردادماه) با حضور 607 کاراته کا از 63 کشور در شهر استانبول ترکیه آغاز و امروز (یکشنبه) نیز با برگزار دیدارهای ردهبندی و نهایی به پایان می‌رسد.

طراوت خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در دیدار رده‌بندی به مصاف " دورتا باناژک" از لهستان رفت و پس از تساوی صفر- صفر در هانتی به برتری رسید تا به مدال برنز دست پیدا کند.

طراوت خاکسار در این مسابقات ابتدا 4 بر صفر "فدریکا ریکاردی" از ایتالیا را برد و در ادامه 3 بر صفر از سد "توبا یاکان" از ترکیه گذشت.او در ادامه یک بر صفر "سابینا زاخاروا" از قزاقستان را برد و به نیمه نهایی رفت. او در دیدار نیمه نهایی 3 بر یک از "ون یو ژون" از چین تایپه شکست خورد.

در دیدار رده‌بندی وزن 67- کیلوگرم مردان نیز امیر رضایی به مصاف "تولار آقلارزاده" از آذربایجان رفت و پس از تساوی یک-یک با قانون سنشو به برتری دست یافت تا دومین مدال برنز ایران را کسب کند.

امیررضا میرزایی در این مسابقات ابتدا  5 بر یک از سد "جیانلوکا دویو" از ایتالیا گذشت اما در دومین دیدار خود 5 بر 4 مقابل "هیرتو گومیو" از ژاپن مغلوب شد او در جدول شانس مجدد4  بر یک "جس روسیلو" از بلژیک را برد سپس 2 بر صفر حریف ترکیه‌ای را مغلوب کرد و در ادامه 3 بر صفر "ایکبولجان اوزاکوف" از ازبکستان را شکست داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید