یاهومسنجر به تاریخ می پیوندد

شرکت یاهو امروز اعلام کرد پیام رسان مشهور این شرکت موسوم به یاهو مسنجر در تاریخ 17 جولای سال جاری یعنی حدود 40 روز دیگر از دسترس خارج می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکت یاهو امروز اعلام کرد پیام رسان مشهور این شرکت موسوم به یاهو مسنجر در تاریخ 17 جولای سال جاری یعنی حدود 40 روز دیگر از دسترس خارج می شود.

یاهو قصد دارد محصول جدیدی به نام Squirrel را جایگزین یاهومسنجر کند که فعلا در مرحله آزمایشی یا بتا بوده و کاربران تنها با دریافت دعوت نامه می توانند از آن استفاده کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت دعوت نامه می توانند به نشانی https://squirrel.yahoo.com مراجعه کنند.

کاربران یاهومسنجر می توانند ظرف شش ماه آینده تاریخچه گفتگوهای خود را بارگذاری کرده و بر روی رایانه شخصی ذخیره کنند تا آنها را از دست ندهند. علاقمندان به این منظور باید به نشانی messenger.yahoo.com/getmydata مراجعه کنند.

پس از وارد کردن مشخصات شناسه کاربری یاهومسنجر و کلمه عبور آن، آرشیو کل گپ های کاربر در این پیام رسان برای وی ایمیل خواهد شد. این خدمات نیز تنها تا 17 جولای یعنی تا حدود 40 روز دیگر در دسترس علاقمندان خواهد بود.

پیش از این شرکت آی او ال نیز ارائه خدمات پیام رسان خود را در تاریخ 15 دسامبر سال 2017 متوقف کرده بود. یاهومسنجر یکی از قدیمی ترین پیام رسان هایی بود که هنوز هم خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد. هر چند با ظهور انبوهی از پیام رسان های پیشرفته مبتنی بر تلفن همراه تعداد کاربران ان بسیار کاهش یافته است.

دیدگاه تان را بنویسید