سلطانی‌فر: جامعه ورزش برای دفاع از حقوق مردم فلسطین همیشه پیش‌گام بوده‌ است

وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش در حمایت از مردم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته و این راهبرد بزرگ که توسط امام راحل (س) تبیین شده و توسط رهبری دنبال می‌شود جامعه ورزش و جوان کشور هم با همه توان پیرو آن هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی فر در راهپیمایی روز جهانی جامعه ورزش ورزشکاران را در حمایت از مظلومان فلسطین در طی چهل سال گذشته پیش‌گام عنوان کرد و اظهار داشت : جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته و این راهبرد بزرگ که توسط امام راحل (س) تبیین شده و توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود جامعه ورزش و جوان کشور هم با همه توان پیرو آن هستند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفتاد سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و پنج جنگ بزرگی که انجام شده می گذرد ، تصریح کرد : در این بین مذاکرات مختلفی هم برای از بین بردن حقوق مردم مسلمان فلسطین انجام شده اما تنها حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران که با درایت و ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی همچنین تدابیر مقام معظم رهبری و برگزاری راهپیمایی روز قدس رقم خورده توانسته از حقوق مردم فلسطین دفاع کند و حیات مجددی را به این مردم بدهد و عبارت روز قدس روز حیات اسلام و بیداری اسلامی را که معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد ، محقق سازند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه مسیری را که الان جمهوری اسلامی طی می‌کند قطعا به نتیجه خواهد رسید اظهار داشت :خیلی دور نیست که بتوانیم در بیت‌المقدس پایتخت همیشگی فلسطین نماز جمعه را با محوریت مسلمانان و جوانان ایران ، اقامه کنیم و روزی را ببینیم که رژیم صهیونیستی نابود شود همانطور که امام راحل (س) و مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده‌اند. در این مسیر جامعه ورزش و جوانان همیشه پیش‌قدم و پیش‌گام بودند. هم در روزهای راهپیمایی و هم در صحنه‌هایی که باید از حقوق مردم فلسطین دفاع کنیم به ویژه در عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی همیشه حمایت خود را اعلام کردیم

سلطانی فر با اشاره به این مهم که جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته و در طول چهل سال هم این مهم را به إثبات رسانده است، گفت: این راهبرد بزرگ که امام راحل (س) تبیین کرد و توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود جامعه ورزش و جوان کشور با همه توان پیرو آن خواهند بود.

دیدگاه تان را بنویسید