فهرست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2018 امروز مشخص می شود

کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان، باید امروز (۱۴ خرداد) فهرست ۲۳ نفره نهایی خود را برای حضور در روسیه اعلام کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جام جهانی 2018 درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار با شاگردان رنار دیدار کند.

کی روش و کادرفنی تیم ملی پس از بازی با ازبکستان، اسامی 24 بازیکن منتخب ( لژیونر و بازیکنان لیگ برتر ) برای حضور در روسیه را اعلام کرد و باید امروز ( ۱۴ خرداد ) یک بازیکن‌ از این فهرست کنار رود و دیگر بازیکنان عازم سرزمین تزارها ( لقب روسیه ) شوند.

البته سیدجلال حسینی (پرسپولیس تهران)، وریا غفوری (استقلال تهران)، سیدحسین حسینی (استقلال تهران) و کاوه رضایی (شارلراو بلژیک) در فهرست استند بای تیم ملی قرار دارند و احتمال دارد جزء ۲۳ بازیکن نهایی باشند.

طبق اعلام فیفا ( فدراسیون جهانی فوتبال )، تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه باید تا تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) فهرست 23 نفره نهایی‌شان را به فیفا ارائه کنند و بعد از آن تاریخ، تیم‌ها تنها در صورتی که یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شوند، در یک بازه زمانی 24 ساعته می‌توانند یک نفر را به فهرست‌ اضافه کنند و تغییر دیگری در کار نخواهد بود.

طبق شنیده ها، علی قلی زاده، مدافع - هافبک تیم‌ملی ایران و باشگاه شارلروا بازیکنی است که از فهرست تیم‌ ملی خط می خورد.

تیم ملی 15 خرداد راهی روسیه می شود و پس از آغاز تمرینات در کمپ لوکوموتیو مسکو ، تا 2 روز پیش از دیدار ایران و مراکش در این کمپ به تمرین می پردازند و یک بازی دوستانه نیز مقابل لیتوانی برگزار خواهند کرد. سپس یوزها راهی سن پترزبورگ خواهند شد و آماده مسابقه با شاگردان رنار می شوند.

بازی ایران و مراکش 15 ژوئن 2018 (25 خردادماه 97) در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید