در گفت و گو با جی پلاس؛

علی صانعی: خاطراتم در جماران زنده شد/ دیگر با تیم فوتسال بانوان همکاری نخواهم کرد!

مدیر فنی تیم ملی بانوان می‌گوید به دلیل مشغله کاری و ذهنی فراوان دیگر حاضر نیست با این تیم همکاری کند.

لینک کوتاه کپی شد

علی صانعی مدیر فنی تیم ملی بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ اظهار کرد: من قبلا و در زمان کودکی خود به جماران آمده بودم. این بار چندمی است که به اینجا می‌آیم و خاطرات خوبی از اینجا دارم. با حضور دوباره‌ام در اینجا خاطراتم زنده شد.

وی افزود: زمانی که حضرت امام در قید حیات بودند زمینی در نزدیکی جماران قرار داشت که جوانی خود را در آن گذراندم و بیش از 100 بار در آن زمین آسفالت بازی کردم. سیدحسن خمینی از ورزشی‌های بسیار قدیمی است و پدر ایشان مرحوم حاج احمد خمینی نیز از فوتبالیست‌های سابق تیم قم بود. خانواده خمینی خانواده کاملا ورزشی است و خوشبختانه رابطه خوبی با ورزشکاران دارند. این باعث خوشحالی است که یادگار امام رابطه خوبی با ورزشکاران و ورزش دارند.

صانعی درباره تکرار موفقیت‌های تیم ملی فوتسال بانوان نیز به جی پلاس گفت: قهرمانی برای بار اول همیشه سخت است اما نگه داشتن آن سخت‌تر است. خوشحالم از اینکه بانوان ما ضمن قهرمانی، مقتدرتر از دوره پیش توانستند این عنوان را کسب کنند.  در دوره قبل تایلند و ژاپن را با نتیجه یک بر صفر شکست دادیم اما در این دوره هم در مرحله مقدماتی با قدرت به میدان رفتیم و هم در مراحل حذفی حریفان را با نتایج پرگلی شکست دادیم. در مرحله حذفی تیم‌هایی چون چین، ویتنام و ژاپنی را شکست دادیم که جزو قدرت‌های بانوان آسیا هستند. ویتنام از قدرت‌های فوتبال بانوان در آسیاست و حتی ژاپن قهرمانی آسیایی در بخش فوتبال بانوان دارد.  بانوان ما توانستند با قهرمانی در آسیا ثابت کنند حجاب برای آن‌ها محدودیت نیست و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. اگر به آن‌ها امکانات فراوانی داده شود، موفقیت بیشتری نیز می‌توانیم از این تیم ببینیم. این تیم قابلیت کسب موفقیت های جهانی را دارد.

او درباره ادامه همکاری‌اش با این تیم تصریح کرد: کار من در این تیم تمام شده است. به دلیل مشغله‌های زیادی که دارم نمی‌توانم دیگر با تیم ملی فوتسال بانوان ادامه دهم. هدایت تیم المپیک با من است و من حتی مجبور شدم از هدایت تیم ملی زیر 20 ساله‌های فوتسال نیز استعفا دهم. در تیم ملی بزرگسالان نیز مشغول هستم و این من را محدود می‌کند. کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اصرار به ماندن من داشت اما من نمی‌توانستم با آن‌ها همکاری کنم. به آن‌ها گفتم فقط در مسابقه‌های آسیایی می‌توانم در کنار تیم باشم و بعد از آن دیگر همکاری نخواهم کرد.

صانعی اضافه کرد: شناختی که از بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال بانوان داشتم کمک کرد تا به چنین موفقیتی در بازی‌های قهرمانی آسیا برسیم. امیدوارم در برنامه بلندمدت، برنامه‌ریزی مدونی برای این تیم صورت بگیرد و فرد باتجربه‌ای به این تیم اضافه شود تا به آن‌ها کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید