فوت ۷ تن به علت برخورد صاعقه و ریزش آوار

5 استان درگیر سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در طول 48 ساعت گذشته 7 تن به علت برخورد صاعقه و ریزش آوار جان خود را از دست داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با امدادرسانی به سیل زدگان در طول 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در طول این مدت 5  استان از جمله استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام و مرکزی متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: 58 امدادگر هلال احمر در قالب 18 تیم امدادی به 357 نفر در 10 شهر و روستای سیل زده امدادرسانی کردند و به 22 نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه دادند و 2 نفر را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد:در طول 48 ساعت گذشته 7 تن فوت کردند که یک تن از این افراد به دلیل ریزش آوار ناشی از وقوع سیل در خدا آفرین از توابع استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست داده است.

سلیمی ادامه داد: در طول این مدت  یک تن در استان تهران، یک تن از شهرستان اسد آباد استان همدان، یک تن در شهرستان پل دختر استان لرستان و 3 تن هم در ملایر استان همدان به علت برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.

وی گفت: امدادگران از 31 منزل مسکونی آب تخلیه و 6 دستگاه چادر بین سیل زدگان تویع کردند.

دیدگاه تان را بنویسید