کلاس خصوصی کی‌روش برای سامان قدوس+عکس

مهاجم تیم ملی ایران یکی از نفرات مورد علاقه سرمربی است که به نظر می‌رسد حساب ویژه‌ای روی او باز کرده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سامان قدوس بعد از انتخاب تیم ملی ایران برای بازی در جام جهانی، جزو معدود بازیکنانی بوده که به صورت بازیکن ثابت یا تعویضی در تمام دیدارهای تدارکاتی ماه‌های اخیر به میدان رفته و به مرور زمان سعی کرده خود را به کارلوس کی‌روش تحمیل کند و مرد پرتغالی هم نگاه ویژه‌تری نسبت به قبل به او دارد.

قدوس در نخستین بازی ملی برابر توگو به‌عنوان هافبک هجومی در ترکیب ایران حضور داشت و بعد از آن هم بیشتر در همین پست به کار گرفته شد ولی او در آخرین مسابقه دوستانه برابر ترکیه بیشتر در خط حمله دیده شد و ممکن است در جام جهانی هم در این پست به میدان برود.

سامان قدوس که در تمام بازی‌های دو سال اخیر استرشوند سوئد مهاجم نوک بوده و برترین گلزن تیمش محسوب می‌شود، در دیدار مقابل ترکیه نخستین بازیکن تعویضی کارلوس کی‌روش بود که از دقیقه ۵۸ جانشین مهدی طارمی شد و عملکرد کم اشتباه و موثری داشت و توانست روی پنالتی منجر به تک گل ایران هم ایفای نقش کند.

این بازیکن ۲۴ ساله و دو ملیتی تیم ایران، در جریان تمرین امروز در کمپ اختصاصی باشگاه بشیکتاش، برای دقایقی گفت‌وگوی خصوصی با کارلوس کی‌روش داشت که این اتفاق نشان می‌دهد سرمربی ایران بیشتر از همیشه سامان قدوس را زیر نظر گرفته است و شاید در بازی‌های تدارکاتی بعدی یا حتی جام جهانی بیشتر از او در ترکیب استفاده کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید