در گفت و گو با جی پلاس؛

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان: فکر نمی کردیم بعد از قهرمانی آسیا به جماران بیاییم/صداوسیما قول پخش مسابقات را نداد!

دروازه بان ملی پوش ایران می گوید توجهات به تیم ملی فوتسال دختران نسبت به قهرمانی دوره پیش بیشتر شده اما نگران است بعد از یک ماه همه چیز به فراموشی سپرده شود.

لینک کوتاه کپی شد

فرزانه توسلی در حاشیه دیدار صمیمانه تیم ملی فوتسال بانوان با حجت الاسلام سیدحسن خمینی، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، اظهار کرد: اولین بار است که به دیدار حجت الاسلام سیدحسن خمینی می آیم و بسیار خوشحالم. خودمان هم فکر نمی کردیم بعد از قهرمانی آسیا، به چنین مکانی دعوت شویم. از اینکه به چنین جای مقدس و بزرگی دعوت شده ایم واقعا خوشحالم.

وی با اشاره به افزایش توجه ها به تیم ملی فوتسال مطرح کرد: ما در سال 2015 هم قهرمان آسیا شده بودیم اما این همه استقبال و انعکاس نبود. مطمئنم این اتفاق مثبت برای تمام ورزشکاران خانم افتاده و از این پس تمام رشته های ورزشی در رده بانوان بیشتر دیده می شوند. علاوه بر مردم که حس خوبی به ما دادند، مسئولان هم استقبال خوبی کردند که خستگی از تن ما درآمد.

دروازه بان تیم ملی فوتسال همچنین درباره جلسه تیم ملی فوتسال با رئیس سازمان صداو سیما برای پخش بازی های بانوان از تلویزیون، گفت: مسئولان صدا و سیما گفتند تا جایی که امکانش باشد مسابقات فوتسال بانوان را پوشش می دهد اما قول صد در صدی ندادند. امیدوارم روزی به نقطه ای برسیم که پخش مستقیم داشته باشیم چرا که مشکل ما نبود اسپانسرهاست و این موضوع نیز به عدم پخش مسابقات برمی گردد. بنابراین فکر می کنم اگر مسابقات بانوان پخش شود، مشکل مالی نیز به زودی حل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها در این مدت به بهترین شکل در دنیای مجازی بهترین پوشش را از موفقیت تیم ملی فوتسال دادند و همه اقشار در عرصه های سیاسی، فرهنگی، هنری و اقتصادی به آن توجه کردند. تنها امیدوارم این تیم را رها نکنند و یک ماه دیگر فراموشمان نکنند.

دیدگاه تان را بنویسید