تمجید علی دایی از آزمون؛ سردار از روسیه به باشگاه بزرگی خواهد رفت

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی و سردار آزمون به صحبت پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در گفت و گو با خبرگزاری رویترز به حمایت از سردار آزمون پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن در جام جهانی روسیه عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

دایی که یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان قاره آسیا و فوتبال ایران محسوب می‌شود که برای بایرن مونیخ و هرتابرلین بازی کرده است، درباره شرایط ایران نیز به صحبت پرداخت.

علی دایی که با ۱۰۹ گل زده رکوردار گلزنی در فوتبال جهان محسوب می‌شود، گفت‌: من دوست ندارم درباره خودم صحبتی کنم ولی می‌توانم این را بگویم که سردار آزمون در کنار کسی مثل کریم انصاری‌فرد بازیکن بزرگی است. ما مهاجمان جوان خوبی در اختیار داریم که آینده متعلق به آن‌هاست به خصوص سردار که بسیار جوان است. او آینده روشنی دارد. من امیدوارم که سردار مسیر درستی را انتخاب کند و بتواند برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و تیم باشگاهی خود نیز موثر باشد.

سردار آزمون که در حال‌ حاضر در روبین کازان روسیه بازی می‌کند بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی به تیم‌هایی هم‌چون بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید نامی برای خود دست پا کرد و مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفت.

علی دایی در ادامه‌ صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: جام جهانی می‌تواند برای خیلی از بازیکنان سکوی پرتابی باشد تا خیلی از مسائل را تغییر دهد. من تقریبا مطمئن هستم که سردار از روسیه به باشگاه بزرگی خواهد رفت.

اسطوره فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود درباره  پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم‌ ‌ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، گفت‌: من خیلی امیدوار هستم که این تیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد و در ادامه‌ قهرمان آسیا شود. ما تیم خوبی داریم و برای هیچ تیم آسیایی آسان نیست که برابر ما بازی کند و اگر بتوانیم همین شیوه را حفظ کنیم، دلیلی برای موفق نشدن نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید