شکست تیم ملی ایران مقابل ترکیه در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ترکیه با نتیجه یک بر صفر به سود ترکیه پایان یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه امشب از ساعت 22:45 در ورزشگاه فاتح تریم استانبول به مصاف ترکیه رفت. نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود به پایان رسید.

دقیقه 2: مسعود شجاعی در میانه میدان توپ را لو داد که بازیکنان ترکیه این توپ را بلافاصله در عمق دفاع ایران به توسان، مهاجم تیمشان رساندند اما این بازیکن نامدار ترکیه با خروج خوب بیرانوند نتوانست کاری از پیش ببرد.

دقیقه 6: بازیکنان ترکیه این بار از جناح راست، توپ را در عمق دفاع ایران به توسان رساندند. بازیکن ترکیه‌ای تیم اورتون هم توانست در داخل محوطه جریمه ایران با یک سر توپ، روزبه چشمی را از پیش رو بردارد و توپ را وارد دروازه ایران کند.

دقیقه 12: پس از اینکه ترکیه‌ای‌ها در دقایق ابتدایی بازی فشار زیادی روی دروازه ایران وارد کردند، این بار ملی‌پوشان ایران بودند که توسط حاج صفی حرکتی را آغاز کردند. حاج صفی توپ را به مهاجمان ایران در داخل محوطه جریمه ترکیه پاس داد که این توپ در نهایت در شلوغی محوطه جریمه به سردار آزمون رسید اما ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان ترکیه به سرکان، دروازه‌بان ترکیه قرار گرفت.

دقیقه 17: یوسف، یار شماره 11 ترکیه روی پاس در عمق توسان و اشتباه مدافعان ایران در آفسایدگیری با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه‌بان تیم ملی با یک واکنش خوب، ضربه یوسف یازیچی را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: کریم انصاری‌فرد در پشت محوطه جریمه ترکیه، حاج صفی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با ضربه‌ای تک‌ضرب، توپ را با اختلاف کمی از کنار دروازه ترکیه به بیرون زد.

دقیقه 25: ایران روی ضد حمله توسط علیرضا جهانبخش از سمت راست به سمت دروازه ترکیه یورش برد. جهانبخش با پاسی دقیق حاج صفی را در موقعیتی عالی و تک به تک با دروازه‌بان ترکیه قرار داد اما احسان حاج‌صفی با بی‌دقتی توپ را به دروازه‌بان ترکیه کوبید.

دقیقه 26: علیرضا جهانبخش اینبار از جناح چپ، مدافع ترکیه را از پیش رو برداشت و با پای راست ضربه خوبی را به سمت دروازه‌ ترکیه زد اما ضربه او با واکنش سرکان، دروازه‌بان ترکیه دفع شد.

دقیقه 34: چنگیز اوندر از پشت محوطه جریمه ضربه محکم و دقیقی را به سمت دروازه ایران زد که با واکنش خوب بیرانوند، این توپ به کرنر رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید