مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا- چین؛

یک مدال نقره، 2 برنز و سه حذفی ماحصل تکواندوکاران در دومین روز

در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا، سروش احمدی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد و مهدی خدابخشی و احمد محمدی به مدال برنز رسیدند، اما پوریا عرفانیان، ملیکا میرحسینی و هانیه اخلاقی در یک قدمی سکو از کسب مدال بازماندند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از روز گذشته (شنبه – 5 خردادماه) در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

در دومین روز این رقابت‌ها، مبارزات هوگوپوشان اوزان 63-، 80- و 87- کیلوگرم مردان و 53-، 67- و 73- کیلوگرم گروه زنان پیگیری شد که سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، مهدی خدا بخشی (وزن 80- کیلوگرم)، پوریا عرفانیان و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 67- کیلوگرم) و هانیه اخلاقی (وزن 73- کیلوگرم) بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.

سروش احمدی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد و مهدی خدابخشی و احمد محمدی به مدال برنز رسیدند، اما پوریا عرفانیان، ملیکا میرحسینی و هانیه اخلاقی در یک قدمی سکو از کسب مدال بازماندند.

روز گذشته (شنبه) و در پایان رقابت های روز نخست فرزان عاشورزاده، مهدی جلالی و ناهید کیانی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و آرمین هادی پور نیز به نشان برنز دست یافت. ابراهیم صفری، کیانا اخوان و سودابه پورصادقی نیز از کسب مدال بازماندند.

فردا (دوشنبه – 7 خردادماه) و در روز پایانی، مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- و 87+ کیلوگرم گروه مردان و 62- و 73+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری خواهد شد که امیرمحمد بخشی، محمدسالار وحیدی، سعید رجبی، سجاد مردانی، کیمیا علیزاده و زهرا پوراسماعیل به عنوان نمایندگان ایران در روز پایانی هستند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید