جی پلاس؛

رئیس اتاق تهران مشخص شد + سند

خانواده بزرگ اصناف تهران در یک خیزش بسیار معنی دار به کسانی رای دادند که علاوه بر تجربه از جنس خودشان بودند.تغییرات جدی در ترکیب هیئت مدیره اتاق اصناف تهران به عنوان چشم اتاق ایران نشان می دهد که اکثریت روسای اصناف تهران با تمام توان پشتیبان هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف تهران هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس کارودرآمد جی پلاس، صبح امروز در نشستی که با حضور آقایان قاسم نوده فراهانی، ابراهیم درستی و خسرو ابراهیمی نیا در محل اتاق تهران و با حضور بعضی از رؤسای اتحادیه تولیدی و توزیعی تهران شامل محمد باقر معتمد، علی رجبی، فرهاد کشانی، نیک آئین، حسین زندی و قدیانی برگزار شد و طبق توافق  حاصله سه نفر از کاندیدای منتخب انتخابات 31/2/97 اتاق اصناف تهران آقایان نوده فراهانی را به سمت ریاست اتاق تهران، ابراهیم درستی را به سمت نایب رئیس اول و جناب آقای خسرو ابراهیمی نیا را به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب نمودند.

بر همین اساس ابراهیم درستی نائب رئیس اول اتاق تهران افزود: این صورت جلسه ایی است که تکلیف هیات رییسه اتاق را برای روسای اتحادیه های حامی ما معین می کند و البته با همین ترکیب هم در جلسه هفته آینده که انتخابات اصلی شورای عالی نظارت بر اصناف هست حاضر خواهیم شد و بعد از تایید این شورا، اعتبار نامه های ما با این ترکیب صادر می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو سمت دبیری و خزانه داری اتاق تهران باقی می ماند که در جلسه هفته آینده نیز تکلیف آن مشخص خواهد شد.

این برای بار دوم است که ابراهیم درستی به عنوان رای اول انتخابات اتاق تهران جای خود را با هدف ساماندهی به اصناف و ایجاد وحدت به فرد دیگری می سپارد؛ دفعه قبل نیز ابراهیم درستی جای خود را به علی فاضلی داده بود.

900

دیدگاه تان را بنویسید