ورود غذای مجازی به منوی رستوران ها!

این روزها بسیاری از مردم سعی می‌کنند از غذای آماده‌‌ی خود در رستوران‌ها عکس گرفته و آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حال رستوران‌ها تصمیم گرفته‌اند که از مسئله استفاده کرده و با غذای مجازی درآمدزایی کنند. آنها قصد دارند تصویر مجازی غذای خودشان را نیز در اختیار کاربران بگذارند تا آنها بتوانند همین عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

برخی فست فود‌های زنجیره‌ای برای بالا بردن میزان فروش خود، سراغ واقعیت مجازی آمده‌اند تا نسل جدیدی از مشتریان را به خود جلب کنند. پیش از این در برخی رستوران‌های ژاپنی از ماکت‌های غذا برای جلب مشتری استفاده می‌شد که Sampuru نام داشت. اکنون کارشناسان، غذا‌ی مجازی جدید اشاره شده را نسخه‌ی تکنولوژیک و قرن بیست و یکمی این ماکت‌ها می‌دانند.

بدین ترتیب کاربران خواهند توانست با دوربین تلفن‌های هوشمند خود، منوی یک رستوران را بخوانند و همبرگر‌ها یا برش‌هایی از پیتزا را در صفحه‌ی نمایش خود مشاهده کنند. آنها حتی می‌توانند از این غذاهای مجازی عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام یا اسنپ‌چت با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربرانی که از عینک‌های گوگل لنز یا ARkit اپل استفاده می‌کنند هم خواهند توانست مدل‌های سه بعدی غذای مجازی را روی میز قرار دهند.

رستوران‌ها می‌خواهند با آزمایش واقعیت مجازی، راه بهتری برای ارتباط با مشتریان جدید پیدا کنند. از آنجایی که نصل جدید بسیار به اشتراک گذاشتن غذایش در فضای مجازی و مخصوصاً شبکه های اجتماعی علاقه زیادی دارد، این صنعت قصد دارد تا با استفاده از تکنولوژی آنها را مجبور کند، درصدی از پول خود را صرف خرید غذا و رستوران رفتن کنند.

به تازگی گزارش شده که در شبکه‌های مجازی روزانه ۳.۵ میلیون عکس از غذا منتشر می‌شود. این مسئله موجب شده که رستوران‌ها دیگر نیازی به تبلیغ غذاهایشان در رسانه‌های سنتی نداشته باشند چرا که ۸۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام و ۳۰۰ میلیون کاربر اسنپ چت می‌توانند به تنهایی مخاطبینی کافی برای تبلیغات رستوران‌ها باشند.

دیدگاه تان را بنویسید