حرف های اینیستا در شب خداحافظی اش از هواداران بارسلونا

هافبک بارسلونا با تقدیر از هواداران تیم کاتالانی اعلام کرد که آنها همیشه در قلبش باقی خواهند ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بارسلونا یکشنبه شب در آخرین بازی خود در لالیگا با یک گل رئال سوسیداد را شکست داد. آندرس اینیستا برای آخرین بار با پیراهن آبی‌ اناری‌ها به میدان رفت و در ‌دقیقه 81 برای همیشه با این تیم خداحافظی کرد. هافبک ‌اسپانیایی پس از 22 سال بازی خداحافظی با شکوهی با هواداران در نوکمپ داشت. بازیکن شماره "هشت" بارسلونا پس از پایان بازی با هواداران صحبت کرد و گفت‌: روز سختی بود اما 22 سال فوق‌العاده‌ را سپری کردم. برای من دفاع از این نشان یک افتخار است. بارسلونا بهترین باشگاه جهان است برای من و از همه هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم و دلم برای همه آنها تنگ خواهد شد.

اینیستا در ادامه‌ اظهار کرد: از هوادارانی که همیشه به من احترام گذاشته‌اند تشکر می‌کنم. من در حال‌ حاضر 34 ساله هستم و از کسانی که خواستند در این تیم بمانم تشکر می‌کنم. شما همیشه در قلب من باقی خواهید ماند.

هافبک ‌اسپانیایی در مورد مقصد بعدی‌اش، گفت‌: در روزهای آینده در این رابطه صحبت خواهم کرد. دوشنبه، سه‌شنبه ، چهارشنبه و ...

اینیستا دوباره هواداران را مخاطب خود قرار داد و گفت‌: شما لطف زیادی به من داشتید و جدایی از بارسلونا به این شکل بهترین اتفاق ممکن بود. دوست داشتم پیراهنم را با 80 هزار تماشاگر حاضر در این ورزشگاه عوض می‌کردم. من از بارسلونا می روم اما باشگاه به کار خود ادامه‌ می‌دهد چون فراتر از بازیکنان است. در تصمیمم شکی ندارم چون از مدت‌ها پیش به این موضوع فکر کردم. با تمام وجود از هواداران تشکر می‌کنم.

هافبک بارسلونا در پایان به جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرد و گفت‌: با اشتیاق کامل به سراغ این مسابقات می رویم تا عملکرد درخشانی داشته باشیم و باید دید چه نتیجه‌ای خواهیم گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید