قتل مرموز زن ۳۸ ساله در کرمان

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از شناسایی و بازداشت قاتل فراری، که اقدام به قتل یک خانم ۳۸ ساله کرده بود خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید رضایی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ، از شناسایی و بازداشت قاتل فراری، که به قتل یک خانم ۳۸ ساله اقدام کرده بود، خبر داد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در تشریح جزئیات این خبراظهار داشت: در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری خبر قتل یک خانم 38 ساله در روستای بنک از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان به مرجع قضایی واصل گردید و بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.

رضایی اعلام کرد: پس از حضور در محل وقوع جرم دستورات لازم قضائی جهت شناسایی و دستگیری متهم به کارگاهان پلیس آگاهی صادر و پزشکی قانونی جهت بررسی موضوع و معاینه جسد وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: طی ۱۷ روز با تحقیقات گسترده توسط پلیس آگاهی مشخص می شود قاتل فردی بنام (ع – الف.) می باشد که پس از نزاع و درگیری اقدام به قتل خانم (ز-پ) کرده است.

رضایی در ادامه افزود: پلیس آگاهی شهرستان با دستور قضایی بلافاصله در همان ساعت اولیه تحقیقات لازم را جهت شناسایی متهم انجام و پس از شناسایی دستورات لازم جهت دستگیری وی صادر و پس از طی یکسری اقدامات اطلاعاتی قاتل در محل مخفیگاهش دراستان هرمزگان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در حال رسیدگی است، افزود: متهم در بازجویی های اولیه اعلام می کند که پس از مشاجره اقدام به کشتن مقتول کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید