نیکی کریمی از اصغر فرهادی تمجید کرد+ عکس

نیکی کریمی پست جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیلم همه میدانند جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

 نیکی کریمی بازیگری که در جشنواره کن حاضر بود با انتشار پستی در اینستاگرامش به تعریف و تمجید از فیلم اصغر فرهادی و شخصیت او پرداخت.

نیکی کریمی با انتشار عکسی از فیلم اصغر فرهادی نوشت :فیلم سازی کار سختی است . خیلی هم سخت به خصوص وقتی ابعاد فیلم ات بین المللی میشود و همه به اصطلاح میخواهند ببینند که چه کرده ای همه میدانندِ فرهادی ، کَنِ امسال را افتتاح کرد واین یعنی کلی احساس خوب و خوب تَر آنکه می بینی و می شنوی که فیلم به شدت در گیشهِ سختِ فرانسه موفق بوده است . سینمای ما ، اقتصاد ، حیات و استقلالش به این توجهِ در گیشه آنهم در ابعادِ بین المللی احتیاج دارد . انگار بالاخره زمانِ آن رسیده که بجز نشانه های معرفتی و شاعرانگی که شاخصِ قابلِ اتکا و افتخارِ سینمای ماست ، جا برایِ ورود به سالن های سینما و بازارِ فیلم های ایرانی باز شود.

یک پنه لوپه کروز و باردمِ عالی دارد و فرهادی با هوشمندی ، قلبِ اثرِ پلیسی _جنایی اش را به تیمِ پر انرژی و درخشانِ تیمِ بازیگری اش سپرده است و یک خانم هایده صفی یاری عالی ، با مونتاژی درخشان در چنین ژانری نیاز به یک مهندسی دقیق در اجزای قصه و شخصیت ها دارد و این تخصصِ فرهادی است . او باهوش تَر از آن است که بتوان در شاکله و ساختارِ چیده شده قصه فیلم اش بنیانی سُست پیدا کرد .

همیشه طرفدارِ جِسارت بوده ام و خوشحالم که فرهادی بدون محافظه کاری و با شجاعت به نوع سینمای خودش ادامه میدهد . در پایان باید به این مهم اشاره کنم که تقصیر ما ، طرفداران و حتی مخالفانِ احتمالی فیلم اش نیست اگر فیلم به فیلم انتظارمان از آثار او بالاتر می رود.

21

دیدگاه تان را بنویسید