همه آنچه درباره جی‌ لوید ساموئل می خواهید بدانید+ تصاویر

خودروی جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال در تصادف با یک دستگاه ون آتش گرفت تا مرگ دلخراشی را برای او رقم بزند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جی‌ لوید ساموئل به انگلیسی: Jlloyd Samuel بازیکن فوتبالیست انگلیس در 9 فروردین 1360 و تاریخ میلادی1981 در ترینیداد و توباگو به دنیا آمده است.

مدافع اسبق استقلال در سال 1998 با ویلا در آستانه پیوستن به فوتبال جوانان برای چارلتون و در سال 1998 پیروز شد و اولین بازی را در سال بعد شروع کرد.

با ستاره سابق استقلال از تولد در ترینیداد و موفقیت در لندن تا مرگ در شعله های آتش

او در سال 2007 به بولتون نقل مکان کرد و در 83 بازی به بیش از چهار سال قبل رسید. او همچنین برای انگلیس در سطوح U18، U20 و U21 بازی کرد و برای سارنو گوران اریکسون از گروه ارشد دعوت شد.

او برای تیم اصلی تیم ملی تریداد و توباگو بازی کرد. ساموئل اخیرا مدیر یونایتد در لیگ قهرمانان Cheshire بوده است او که سابقه بازی‌ برای تیم‌های زیر 18 سال، زیر 20 سال و زیر 21 سال انگلیس را دارد، بیش از 200 بازی لیگ برتری با پیراهن تیم‌های استون‌ویلا و بولتون انجام داده بود.

با ستاره سابق استقلال از تولد در ترینیداد و موفقیت در لندن تا مرگ در شعله های آتش

او بین سال‌های 2011 تا 2014 به مدت سه فصل برای استقلال تهران بازی کرد و سپس در آخرین فصل بازیگری‌اش یک فصل برای پیکان به میدان رفت.

در اواخر دسامبر 2011 جی‌لوید ساموئل در نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه استقلال تهران در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران پیوست. و او در استقلال دوباره کنار آندرانیک تیموریان هم‌بازی پیشین خود در بولتون واندررز بازی می‌کرد.

با ستاره سابق استقلال از تولد در ترینیداد و موفقیت در لندن تا مرگ در شعله های آتش

نخستین بازی ساموئل با پیراهن استقلال در روز 10 ژانویهٔ 2012 (20 دی 1390) در دیدار بیرون از خانه برابر داماش گیلان بود که با برتری 1−0 استقلال همراه بود و او در این فصل با استقلال جام حذفی فوتبال ایران را به دست آورد.

پس از پایان فصل در نهایت ساموئل بار دیگر قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد و این بازیکن در بازی‌های نخست فصل 92–۱1391 کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم را به دست می‌آورد اما او پس از مدتی به یکی از بازیکنان تأثیرگذار امیر قلعه‌نویی تبدیل شد و همچنین ساموئل در پایان این فصل به همراه تیم استقلال عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس را به دست آورد. او به  خاطر بازی های خوبش لقب الماس سیاه را دادند.

ساموئل در تاریخ 15 می 2018 (25اردیبهشت 97) به علت حادثه رانندگی و زمانی که فرزندانش را به مدرسه رسانده بود با ون تصادف کرده و خودروی او دچار حریق شد و این بازیکن قبل از امدادرسانی در وارینگتون درگذشت.حتی نیروهای پلیس و آتش‌نشانی به صحنه تصادف رفتند اما شدت آتش‌سوزی به قدری بود که نیروهای امدادی فرصتی برای  واکنش به موقع پیدا نکردند.

با ستاره سابق استقلال از تولد در ترینیداد و موفقیت در لندن تا مرگ در شعله های آتش

 گفتنی استجی‌لوید ساموئل و همسرش، سه فرزند به نام‌های جاورن 10 ساله، لیکیل 8 ساله و آمارا 5 ساله داشتند. 

 

nintchdbpict000406424180

 

21

 

DdPsC2QXkAIW5e9

 

دیدگاه تان را بنویسید