چند سکه پیش فروش تحویل داده شده است؟

به گفته عضو هیئت مدیره بانک ملی اعلام کرد: در حدود ۴۵۰ هزار سکه تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه تحویل متقاضیان در این طرح‌شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود خاتونی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران، در پاسخ به این پرسش که در طرح پیش‌خرید سکه چند نفر به‌جای سکه، کارت سکه دریافت کرده‌اند، گفت: بانک ملی در بحث پیش‌فروش سکه بر اساس سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی حرکت کرد ازاین‌رو با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم بود، بسته‌های مختلفی در این طرح اجرا شد.

وی افزود: در آخرین سیاست ابلاغی بانک مرکزی، تحویل سکه‌ها یک هفته زودتر از موعد مقرر انجام شد و از ۷۹۰ هزار سکه پیش‌فروش شده در این طرح تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در حدود ۴۵۰ هزار سکه به مشتریان تحویل داده‌شده است.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با تأکید بر این‌که تمام مشتریانی که در طرح پیش‌فروش سکه ثبت‌نام کرده‌اند دارای کارت سکه هستند، یادآور شد: در این طرح تعدادی فیزیک سکه را دریافت کرده‌اند و برخی نیز به دریافت کارت سکه اکتفا کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که مردم به کارت سکه بانک ملی اطمینان پیداکرده‌اند، گفت: کارت سکه یک حواله و ابزار در خدمت مشتری است که تفاوتی با فیزیک سکه ندارد و البته مزیت آن این است که می‌توان روی دیوایس های مختلف از آخرین وضعیت قیمت سکه باخبر شد.

خاتونی یادآور شد: در اپلیکیشن "شصت بانکی ملی" که رونمایی شده است، کاربران می‌توانند با واردکردن شماره کارت سکه از آخرین موجودی سکه خود باخبر شوند ازاین‌رو در این روند دیگر نیازی به مراجعه به خودپردازهای بانک ملی وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای تمامی گروه‌های ثبت نامی در طرح پیش‌فروش سکه که درخواست کارت سکه داشته‌اند، این کارت صادر و تحویل مشتریان شده و به‌تدریج اعتبار و اعتماد به کارت سکه بانک ملی در حال افزایش است.

خاتونی خاطرنشان کرد: افراد بسیاری بوده‌اند که در فاز اول تحویل سکه آمده و سکه‌های خود را تحویل نگرفته‌اند که شاید در انتظار وضعیت بازار هستند و به همین کارت سکه‌ها اکتفا کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید