پس از رکورد تاریخی تنیس روی میز ایران؛

تقدیر ویژه از برادران عالمیان با 100هزار تومان! + عکس

تجلیل عجیب از قهرمانان تنیس روی میز ایران که به تازگی به دسته یک دنیا صعود کردند، اعتراض نیما عالمیان را در پی داشته اشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ طی هفته گذشته بود که اتفاقی بزرگ در تنیس روی میز ایران افتاد. تیم ملی ایران که به رقابت های جهانی سوئد رفته بود، با شکست تیم های مطرح آمریکا و اسپانیا به فینال دسته دو دنیا رسید و برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب، به دسته یک دنیا صعود کرد. اتفاق بزرگی که چندین نسل از "تنیس روی میز" ایران از مجید احتشام زاده تا اخلاق پسند در آرزوی آن ماندند اما برادران عالمیان و افشین نوروزی آن را به واقعیت تبدیل کردند.

با بازگشت این قهرمانان به ایران، خیلی ها امیدوار بودند تجلیل خوب و در شأنی از این ورزشکاران انجام شود. تجلیلی که گویا امروز برای برادران عالمیان در مازندران گرفته شده و شهردار و فرماندار و استاندار هم در آن حضور داشتند. با این حال تجلیلی که به عمل آمده، جالب و به قول خود نیما عالمیان بیشتر به شوخی شباهت دارد!

نیما عالمیان با انتشار این خبر در صفحه شخصی خودش به این ماجرا اعتراض کرد و از آن به عنوان شوخی یاد کرد!

5555555555555

نیما و نوشاد عالمیان نفرات اول و دوم تنیس روی میز ایران هستند که هر دو در بین صد نفر اول دنیا قرار دارند و نمایندگان ایران در المپیک ریو هم بودند. برادران عالمیان در صعود مقتدرانه تیم ایران به دسته یک دنیا هم نقش پررنگی داشتند!

دیدگاه تان را بنویسید