جی پلاس؛

فانوس آرزوها؛ اختراع جدید برای سفرها + فیلم

دو چیز در سفر‌های کمپینگ خیلی مهم است: یکی شارژ موبایل و یکی دیگر چراغ قوه. مهندسان برای مقابله با مشکلات ناشی از این چالش‌ها دستگاه جالبی را طراحی کرده‌اند که با نیروی خورشیدی هر وسیله‌ای مثل موبایل را شارژ می‌کند و خودش چراغ قوه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ این دستگاه شبیه فانوس آرزوهاست که می‌توان آن را تا زد و با حجم بسیار کم به عنوان شارژر موبایل از آن استفاده کرد. زمانی که آن را باز می‌کنید، شبیه فانوس می‌شود و نور بسیاری از خود ساطع می‌کند.

این فانوس جمع‌وجور که PackLite نام دارد، آنقدر نور دارد که می‌تواند به راحتی چادر مسافرتی را روشن کند. روی آن یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز انرژی مورد نیازش را ذخیره می‌کند و در شب نور تولید می‌کند. البته شارژ آن از طریق باتری داخلی نیز ممکن است و می‌تواند در عرض دو تا چهار ساعت موبایل را شارژ کند.

همانطور که گفتیم «پک‌لایت» در شب تبدیل به یک فانوس تمام و کمال می‌شود و شبیه به یک مکعب ضد آب به LED‌های داخلش امکان می‌دهد که در تاریکی شب بدرخشند. این فانوس دو حالت توربو و Low دارد که در حال توربو روشنایی‌ای به اندازه 150 لومن تولید می‌کند و در حالت Low می‌تواند نور کمتری تولید کند ولی به مدت 50 ساعت بی‌وقفه کار کند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید