بیرانوند: سید جلال فرمانده خوبی برای پرسپولیس است

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدجلال یک فرمانده برای تیم و یک سوپرمن است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

علیرضا بیرانوند در پایان این بازی اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم واقعاً آنها امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند اگر این نتیجه رخ نمی‌داد به خاطر هواداران گریه می‌کردم در طول بازی به ائمه پناه بردیم که ما را یاری کنند تا مزد هواداران را امروز بدهیم. به لطف خدا برنده این دیدار شدیم و دل همه هواداران را شاد کردیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: تیم الجزیره واقعاً تیم خوبی بود آنها چند بازیکن خوب داشتند که ما را خیلی اذیت کردند آماده بودند که گل نخوردند اما بچه‌های ما تلاش کردند و برنده این دیدار شدیم. مردم دعا کنند پنجره نقل و انتقالات باز شود تا برای فصل بعد بتوانیم موفق شویم.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود گفت: لیگ ایران تمام شد بازی‌های پرسپولیس برای من امسال تمام شد. برویم به تیم ملی تا دل مردم را شاد کنیم. مردم به بچه‌ها روحیه بدهند چون واقعاً در جام جهانی جنگ سختی را داریم و امیدوارم بتوانیم سربلند شویم. امیدوارم دل همه هواداران فوتبال را بتوانیم شاد کنیم.

بیرانوند در مورد قرارداد خود با پرسپولیس گفت: من قرارداد دارم و وحید امیری یکی از دوستان خوب من است من هفت تا هشت سال است که با او بازی می‌کنم او طی یکی دو سال اخیر پول خوبی از پرسپولیس گرفته قبل از آن قراردادهای خوبی نداشت اگر قرار شود از پرسپولیس می‌رود همه می‌داند که او برای پرسپولیس واقعاً زحمت کشیده است.

وی در مورد اینکه سیدجلال سوپرمن تیم است و امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت، گفت: من به سیدجلال سوپرمن تیم تبریک می‌گویم. او یک رهبر و فرمانده خوبی برای پرسپولیس است که امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت من به او گفته‌ام اگر یک روزی مربی شد و رفت ملوان من را هم با خود ببرد.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش گفت: ما از چند بازی قبل می‌دانستیم که صادق محرمی می‌خواهد خداحافظی کند امروز همه جمع شدیم و در حضور هواداران مراسم خداحافظی گرفتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید