نوراللهی: نمی‌توان از حالا در مورد قهرمانی صحبت کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توان از حالا در مورد قهرمانی صحبت کرد و باید ببینیم آماده‌سازی ما برای فصل بعد به چه شکلی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد نوراللهی در مورد به ثمر رساند گل اول بازی مقابل الجزیره امارات گفت: خدا را شکر می‌کنم. تلاش همه بازیکنان باعث به ثمر رسیدن این گل شد. خوشحالم که ۳ امتیاز را کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. نسبت به حریف برتر بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم. با حمایت هواداران، همت کادر فنی و بازیکنان به مرحله بعد رفتیم. امیدوارم بتوانیم خودمان را خوب آماده کنیم و آماده مرحله بعد شویم.

وی در مورد حمایت هواداران پرسپولیس عنوان کرد: یار دوازدهم همین است، آنها تا ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند و خوشحالم توانستیم آنها را شاد کنیم و هدیه کوچکی به هواداران بدهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در آسیا قهرمان شود، تصریح کرد: نمی‌شود از قهرمانی حرف زد، ما تلاش می‌کنیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و خودمان را برای مرحله بعد آماده کنیم. این مسئله بستگی به آماده‌سازی و رسیدن به شرایط مطلوب دارد.

نوراللهی در مورد اینکه در پایان بازی روی زمین افتاد و به نظر می‌رسید از خستگی در حال پرت شدن بر روی چمن است، تصریح کرد: همه تیم تلاش کردند و من هم به عنوان یکی از اعضای پرسپولیس تلاش خودم را انجام دادم.

دیدگاه تان را بنویسید