تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل الجزیره در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دو تیم فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور.

ترکیب الجزیره: علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، محمد العطاس، خلیفه الحمادی، محمد المسلمی، سالم راشد، محمد جمال، مبارک بوصوفه، رومارینیو و علی مبخوت.

دقیقه 3: کرنر ارسالی از سوی احمد نوراللهی پس از عبور از روی سر علی علیپور به صورت ناگهانی با سینه فرشاد احمدزاده برخورد کرد و در آستانه تبدیل شدن به گل بود، اما مدافع الجزیره توپ را از روی خط بازگرداند.

دقیقه 3: توپ برگشتی توسط مدافعان الجزیره را نوراللهی به کمک سیامک نعمتی گرفت و ارسال دیگری به روی دروازه داشت که این بار با ضربه سر علیپور همراه بود که ثمری نداشت.

دقیقه 7: ارسال فرشاد احمدزاده به روی دروازه الجزیره با ضربه وحید امیری همراه بود که این توپ خطرناک را مدافعان بازگرداندند.

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس از سمت چپ محوطه جریمه الجزیره توسط نوراللهی روی دروازه ارسال شد که شجاع خلیل‌زاده نتوانست از توپ ارسالی استفاده کند و توپ به اوت رفت.

دقیقه 22: فرشاد احمدزاده پس از چند پاسکاری و یک و دو وارد محوطه جریمه الجزیره شد که مدافع الجزیره او را متوقف کرد. در حالی که پرسپولیسی‌ها معقتد به خطای پنالتی بودند، اما داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 35: یک و دوی وحید امیری با محمد انصاری از سمت چپ، ارسالی خطرناک را روی دروازه به دنبال داشت که فرشاد احمدزاده نتوانست توپ را در بهترین فرصت تبدیل به گل کند.

دقیقه 45: حسین ماهینی به دلیل خطایی که روی بازیکن الجزیره انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود الجزیره خاتمه یافته بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید